seks met leeftijdsverschil met 13/16

  • 20 December 2022
  • 1 reactie
  • 1460 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

 

zal me even voorstellen ik ben Frank (niet echte naam) en 16 jaar oud en ik heb seks gehad met een meisje die bijna 14 word. Ik zal ff vertellen wat er was gebeurd. Het was een zaterdag en dat meisje vanaf nu even (Maria)(niet echte naam) moest oppassen op een 9 jarige die al vroeg in bed lag. Anyways Maria had mij gevraagd of ik langs wou komen voor de gezelligheid en zei ja want er waren geen feestjes en had niet zo veel te doen. En wat ook gezegd met worden is dat op je 14e voor een chick heb je nou nog niet echte grote rondingen maar dat had zij wel dus daarom voelde ze ook als een meisje van 15/16 om in de buurt te zijn. Dus ik naar dat oppas adres toe en toen ik er aan kwam rond 8 lag dat meisje al in bed en die ouders kwamen iets over 1 thuis. Dus filmpie opgezet en ik vraag of ik iets uit de koelkast kan pakken en ze zegt dat die ouders het wel prima vinden. Dus ik pak dat en Ineens staat ze voor me nadat ik me omdraai en we beginnen gwn te bekken. Wtf. Nou dat liep uit in dat ze me broek omlaag deed en mij een pijpbeurt gaf van maar 2 minuten die echt ruk was terwijl ik haar haren vast houd. Na die minuten lopen we al bekkend naar de bank, ik ga zitten. En doe mijn T-shirt uit en me broek ook van me enkels af zij kleed zich ook uit en we hebben sex op de bank. Zelf heb ik het aan het aan wat vrienden verteld maar die vinden er niks van. Zelf twijfel ik of ik een fout heb gemaakt. Wat vinden jullie?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

In NL ben je seksueel meerderjarig vanaf 16. Je bent dat wel en zij nog niet (want 13) dus in principe zou dit ontucht kunnen zijn. Beter niet meer doen dus.

Reageer