seks met koe

  • 22 September 2020
  • 9 reacties
  • 1507 Bekeken

Badge

ik heb vaak seks met een koe ik neem dan een koe mee van de boederij naast me zet die in mijn tuin een neuk hem in zijn kontje, is dit normaal op heb ik een probleem?


Dit topic is gesloten

9 reacties

Is dit serieus, dit klinkt echt fake

Als dit echt is, ben je behoorlijk strafbaar bezig. Dit valt namelijk gewoon onder dierenmishandeling. 

Lees deze Wikipedia maar door. Staat ook een gedeelte over wetgeving bij.

Hallo pisvis :)

Dit is doodnormaal, bijna iedereen heeft weleens seks gehad met een koe op die leeftijd… Moeh moeh, heb je wel toestemming gevraagd aan de koe? 

Je kunt obviously niet omgaan met internet op een serieus forum. Delete je account en ga naar bed.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +4

heb je ook nog aan de koe haar uiers liggen lurken, dat is pas gel al die heerlijke melk moeeeeeehhhh:joy::joy::rofl::rofl:

Als je dit soort onzin gaat schrijven doe dan een beetje best om het realistisch te houden.

1) een koe loopt niet zomaar met je mee hoor.

2) de anus van een koe zit op 1meter 50 MINSTENS. Heb je ooit al een koe goed bekeken?

 

Hallo Kaas123 :)

Dan houdt de koe zich goed aan de coronaregels.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +4

Hallo pisvis :)

Dit is doodnormaal, bijna iedereen heeft weleens seks gehad met een koe op die leeftijd… Moeh moeh, heb je wel toestemming gevraagd aan de koe? 

Je kunt obviously niet omgaan met internet op een serieus forum. Delete je account en ga naar bed.

-TheMightySlayer <3

Af en toe een dom onderwerp mag toch ook om lol te trappen 

@sproetje maar waarom?

i mean de bedoeling is dat het een, in mijn ogen, forum is voor hulp.

als je zoiets nutteloos wilt delen doe dat dan lekker op insta of reddit ofz

Als je dit soort onzin gaat schrijven doe dan een beetje best om het realistisch te houden.

1) een koe loopt niet zomaar met je mee hoor.

2) de anus van een koe zit op 1meter 50 MINSTENS. Heb je ooit al een koe goed bekeken?

 

Jij hebt hier eerder over nagedacht 😂😂😂