Vraag

seks met kleine piemel


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een vraagje over me lengte van me penis of die wel groot genoeg is of dat die te klein is hij is 13.5 cm stijf en ben 17 jaar en me vriendin wilt seks maar ik durft dat niet omdat ik te bang ben dat ze hem te klein vindt 

En heeft iemand nog een tip wat je noet doen Bij de eerste X seks

 


10 reacties

Heyy

 

De gemiddelde penislengte voor de leeftijd 12 tot 18 staat hieronder.

Leeftijd

Lengte (in cm)

Omtrek (in cm)

12

7-10,4

7,6

13

8,7-13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16

11,7

 

Je penis is dus gewoon gemiddeld.

 

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om het feit dat je vriendin hem misschien klein vind.. Dat valt denk ik echt wel mee

 

Naja ik heb niet echt goede tips voor de eerste keer.. Het enige wat ik wil vertellen is dat jullie elkaar niet moeten gaan pushen. Als je iets niet wilt doen moet je het niet doen en andersom geldt hetzelfde. Geef elkaars grenzen duidelijk aan en luister goed naar elkaar. En als jij nog niet toe bent een seks moet je het natuurlijk niet doen.

 

Ook raad ik je aan om het veilig te doen. Gebruik altijd een condoom!

 

Je kan voor meer informatie nog even deze linkjes doorlezen. Die sturen je naar de site Sense.

 

https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer/bereid-je-voor

https://sense.info/nl/seks/de-eerste-keer/tijdens-de-eerste-keer

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +5

Ik ga hier niet eens iets van zeggen!

Badge

Ik heb een dikke penis van 19 cm 12,5 omtrek .. Ideale maat voor in de gemiddelde vagina. Ze voelt dan goed gevuld en hard diep pompen tot orgasmes. 

Met een kleintje een dunne pik en  eikel voelt een gemiddelde vrouw minder.. 

 

Reputatie 1
Badge +1

Het verschild per vrouw wat ze ideal vind en veel vrouwen komen niet van vaginale stimuleren,  zeker niet als je het er gwoon in dweud.

Ik heb een dikke penis van 19 cm 12,5 omtrek .. Ideale maat voor in de gemiddelde vagina. Ze voelt dan goed gevuld en hard diep pompen tot orgasmes. 

Met een kleintje een dunne pik en  eikel voelt een gemiddelde vrouw minder.. 

Zo harde flex wel. Ja, het wordt door sommigen als minder bestemt - en het is natuurlijk ook niet perfect - maar dat wil niet zeggen dat je hoe dan ook slechter bent dan iemand anders. Mocht die van jou nu iets kleiner of smaller zijn dan gemiddeld, dan hoef je je er geen zorgen over te maken/je je er niet voor te schamen.

Reputatie 2
Badge +1

kijk het is niet erg dat je misschien een kleine piemel hebt, voor jou maakt het niet uit, dit klinkt heel raar wat ik nu ga zeggen, maar als je zeg maar in haar zit dan voelt ze misschien minder omdat je een kleinere piemel hebt, voor de rest is het niet erg

@mer10  nee ik snap wat je bedoelt, maar kan niet zo goed tegen die dick-shaming van jongens/mannen die wat groter geschapen zijn - en daarmee (onbewust) flexen. :)

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een dikke penis van 19 cm 12,5 omtrek .. Ideale maat voor in de gemiddelde vagina. Ze voelt dan goed gevuld en hard diep pompen tot orgasmes. 

Met een kleintje een dunne pik en  eikel voelt een gemiddelde vrouw minder.. 

 

Dit slaat echt nergens op, gemiddeld gemomen wordt een vagina zo'n 15 cm diep als de vrouw opgewonden is, bullshit dus. Daarbij is dit naar onderzoek ook helemaal niet wat vrouwen vinden Link 

 

Badge

je moet elke dag aan je lul trekken zodat hij langer word zo ben ik van 13cm naar 19cm gegaan en heb ik aders gekregen

Het is een normale lengte. Maar seks is meer dan penetratie zeker bij vrouwen. Dus lengte maakt niet zo veel uit, zolang je ook genoeg aandacht geeft aan voorspel, enz. Vraag zeker ook aan je vriendin waar zij genot uithaalt. Ook is een te grote penis pijnlijk voor de meeste vrouwen dus een gemiddelde lengte hebben is zeker niet slecht. 

Reageer