Skip to main content
Vraag

Seks met klasgenoot

• January 20, 2026
  • 3 reacties
  • 857 Bekeken

Hoii,

Ik ben 13 jaar oud en heb gisteren voor het eerst seks gehad met een jongen uit mijn klas. Ik ben helemaal niet verliefd op hem maar ik denk hij wel op mij. We hebben voor biologie een project en moesten aan een PO werken, het ging over seksualiteit bij mensen en dieren. We gingen bij hem thuis eraan werken en terwijl we bezig waren met de PO zei hij ineens zullen we het misschien in het echt doen? En toen begon hij mij uit te kleden en heeft hij mij op bed gelegd. Ik was in shock en wist niet wat er gebeurd. Uiteindelijk heeft hij seks met me gehad en stopte hij ook zijn piemel in mijn mond. Ik vond dat echt heel vies. 

Ik vond de seks niet heel fijn, maar vond het ook niet raar, ik was heel erg in shock en had niet verwacht dat hij dit met mij wilde doen. Ik weet niet hoe ik er nu op moet reageren en ben gisteren na de seks naar huis gegaan. Hij heeft als het goed is geen condoom gebruikt... Ik heb best wel pijn aan mijn vagina, het brandt en ik heb een beetje bloedverlies. 

Heeft iemand advies? Pls help me💕

Liefs Anoniempje

3 reacties

Forum|alt.badge.img

Hiiii ​@Anoniem091238,

Zei je al dat je het wou toen hij je ging uitkleden? Want zo te horen vond je seks niet echt fijn en vond je zijn piemel in jouw mond ook vies. Het is belangrijk dat jullie het BEIDEN WILLEN als jullie het niet bijde willen en iemand doet het toch bij je dan is dat verkrachting. 

Ben je al ongesteld geweest? Het is sowizo goed om voor de zekerheid een condoom te gebruiken want anders heb je misschien zometeen een baby of ziektes.

Groetjes 😉

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Wat naar. Als jij geen toestemming hebt gegeven, in shock was en het niet fijn vond, heeft hij jou verkracht. Hier kun je meer lezen: https://centrumseksueelgeweld.nl/verkrachting/ Helaas klinken de symptomen ook mogelijk als een SOA. hier ook meer info: https://sense.info/nl/soas/soorten-soas/wat-zijn-soas er staan ook symptomen bij die jij ook hebt. Verkrachting is trouwens ook strafbaar en je kan aangifte doen bij de politie. Ik raad je aan een soa test te doen en praten met iemand die je vertrouwt. Dat kan ook de Kindertelefoon zijn. Je kan bellen (0800-0432) of chatten met hun. Heel veel sterkte iig😘

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Als jij geen seks wilde en hij wel, heeft hij je verkracht.  Dat is heel erg.  Praat erover met je ouders; dat wordt misschien een moeilijk gesprek maar ze zullen je ongetwijfeld begrijpen en helpen.

Zelf zou ik naar de politie gaan na zoiets, om aangifte te doen wegens verkrachting.