Skip to main content

seks met juf

• October 7, 2025
  • 8 reacties
  • 1759 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen en dit is mijn verhaal

Ik had dus bijles engels die juf vraagt kom mee ze zegt je bent niet goed in engels en zegt ik weer de oplossing dus ze pakt uit haar tas echt denk ik maat xxxxxl onesie ze trekt haar kleren uit en ze staat volledig naakt ze doet hem aan alleen op haar armen en voeten en zegt kom maar (ze is heel geil) ik trek ook mijn kleren uit zij geeft me een condoom en we hebben seks dan vraagt ze wil je elke week bijles. Dus 2 keer per week zit zijn in haar onesie en ik naakt en hebben we seks. Echt lekker.

8 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 7, 2025

Ok. Vast. Weer zo'n verhaal.

Wat wil je dat wij erop zeggen ​@Onesieanoniem want je hebt geen vragen gesteld ofzo

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Met alle respect vind ik dit niet zo heel erg geloofwaardig overkomen.

xx liefs Wolf 🐺

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • October 7, 2025

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

• October 7, 2025

Weer een nep verhaal. Hoe geraakt dit eig nog op het forum terecht? 

Paar dagen geleden deed ie het nog met zijn stiefzus en nu is zijn juf aan de beurt. 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 7, 2025

Wat een verhaal. Ik verwacht eigenlijk nog de " en toen werd ik zwetend wakker van een natte droom".  Dat had het nog een komische noot gegeven. 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 12, 2025

Als je nu serieus zou zijn, dan zou ik advies geven. Maar kijkende naar de andere reacties en jouw topics, zijn jouw verhalen blijkbaar nep.

Mijn vraag is: waarom post je zulke verhalen? Wil je dat wij jaloers worden ofzo?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 12, 2025

Ik geloof hier niks van  want jij zoekt ze wel op eerst je stiefzusje daarna je juf  .

Dus vraag me echt af wat je van antwoord hier op wilt ontvangen .

• October 13, 2025

Dus wat alle andere ook al gezegd hebben, we geloven er nada van.  

En je stel geeneens een vraag. Je vertelt een verhaal. 

En anders bel je best naar de KT of centrum seksueel geweld zoals dat de moderator al zei.