Skip to main content
Vraag

Seks met jongens

• September 15, 2025
  • 12 reacties
  • 1812 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik vraag mij af hoe jullie afspreken met jongens om seks te hebben met hun. Ik bedoel hiermee te zeggen:

Zouden jullie je ervaringen en tactieken willen delen hoe jij met een (random) jongen hebt afgesproken? Heb je dit op Snapchat, via een datingapp of gewoon in real life gedaan? Als je het in real life deed, waar deed je dit dan? En hoe heb je in één of meerdere van deze tactieken gehandeld? Eenmaal afgesproken en je komt samen, hoe stelde je het idee voor? Wat waren de stappen die jullie door gingen? 

Hoe vaak heb je al op deze manieren afgesproken en seks gehad met jongens?

en dan fuckbuddies?  Hoe is dit tot stand gekomen?

Ps: Ik ben een jongen, heb al met 2 jongens seks gehad en ben bijna 18. Ik was 13 toen ik voor het eerst aftrek met een jongen, en 16 voor het eerst alle soorten seks.

Ik ben heteroflexibel. Wat is jouw geaardheid?

Hoe oud ben jij? Ps: Het is het idee dat alleen jongens hierop reageren.

Vertel zoveel je wil en mag van de Kindertelefoon👍

12 reacties

• September 16, 2025

@Dhr.Anoniem  bij mij is het met een goede vriend van sport dus na de training en wedstrijd zagen we elkaar bloot met douchen en natuurlijk ook vaker met een stijve. Toen hij een keer bij mij thuis kwam en zag hoe wij wonen met in de tuin een echte zwembad (dus geen opblaas ding) en een mooie jacuzzi. Toen hij de 2e of 3e x bij ons thuis was en we alleen waren trok ik gewoon m’n zwembroek uit en ging naakt zwemmen. Na een beetje twijfelen trok hij ook z’n zwembroek uit daarna in ons blootje de jacuzzi in. En met de eerste keer logeren door ik gewoon naakt m’n bed in. Samen een beetje p*rn kijken en zo is het begonnen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 16, 2025

@Aubien  Nice!!

• September 18, 2025

Ik ben vaak op chillplanet, hier zijn veel jongens die dus eventueel willen afspreken. Vaak ga je vanuit hier naar Snapchat omdat je dan veel sneller kunt communiceren. Maar let wel op, er zijn ook wel wat gekke jongens/mannen daar. (Denk overal wel trouwens)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 19, 2025

Ik vind het maar een spannende plek… Is er een plek waar ik ook mensen kan ontmoeten, zoals jullie?
Niet specifiek hun gegevens bedoeld, Kindertelefoon!

• September 20, 2025

Ben je niet lid van een (sport) vereniging?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 20, 2025

Jah, maar daar is t sws niet mogelijk🥲

• September 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Dhr.Anoniem  dat dat daar niet mogelijk is snap ik maar je zou hem kunnen uitnodigen bij jouw thuis (als je alleen bent) of misschien zelfs vragen om te komen logeren. En niet gelijk tot het uiterste willen gaan maar eerst elkaar beter leren kennen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 21, 2025

Ik denk niet dat dat erin zit

Ik probeer het wel te bereiken met anderen…

Hoe heb jij dat in verschillende situaties gedaan, ​@Aubien ?

• September 23, 2025

@Dhr.Anoniem  zoals ik in mn 1e reactie zei en soms komt er nog een vriend bij. Dan gaan we met z’n drieën bloot zwemmen en de jacuzzi in en we slapen dan ook allemaal naakt. Misschien heb ik gewoon geluk gehad.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 10, 2025

@Aubien Met hvl jongens heb jij al seks gehad? Ook al anaal? Zowel bij jou als bij de ander? Hoe oud ben je? 

Wat is het meeste dat je met meerderen seks hebt gehad of afgetrokken? Gangbang gedaan? Enz?! 

• October 11, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Dhr.Anoniem  met 2 beste vrienden die ik al jaren ken heb ik vaker seks. En omdat bloot bij ons thuis net zo normaal is als kleren dragen gaan zij nu ook bloot bij mij thuis ook als m’n ouders er zijn we slapen naakt. We doen elkaar aftrekken en pijpen en ook zeker anaal. En als ik bij een van hun ben doen we het alleen als hun ouders er niet zijn.

En op de camping maak ik ook makkelijk vrienden we zien elkaar dan toch bloot en hebben we het wel eens over piemels en sex en hoever je durft te gaan qua sex enz. En dan gaan we bij een van ons de tent in.

Het meest is dus met z’n drieën en als het kan nemen we er de tijd voor en soms ook met een langere pauze tussen

• October 11, 2025

@Dhr.Anoniem  oh ja we willen binnenkort ook eens met oude kleren aan gaan stoeien met elkaar en tijdens het stoeien bij elkaar proberen de kleren van de ander uit te krijgen. Lijkt me heel geil