seks met jongens

  • 24 July 2022
  • 5 reacties
  • 1035 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 16 reacties

Hoii ik heb n paar vraagjes voor de jongens:

  1. Hoe voelt het om anaal genomen te worden
  2. Hoe voelt het om iemand anaal te nemen
  3. hoe voelt het om een anus te likken
  4. hoe voelt het wanneer je anus gelikt wordt
  5. hoe voelt het om gepijpt te worden
  6.  Hoe voelt het om iemand te pijpen

dit was t dankjewel


5 reacties

  1. Hoe voelt het om anaal genomen te worden als of je diarree heb 
  2. Hoe voelt het om iemand anaal te nemen strak en stugger dan een kut maar met genoeg glij middel en een niet te grote penis wel oké 
  3. hoe voelt het om een anus te likken ik vind het smerig zeker als er haar zit 
  4. hoe voelt het wanneer je anus gelikt wordt heel gevoelig 
  5. hoe voelt het om gepijpt te worden echt geweldig zeker als ze het goed kunnen (tanden kunnen goed pijn doen 
  1.  Hoe voelt het om iemand te pijpen heerlijk maar vooral zout zeker als ze in je mond komen 

 

Badge

Hey Oii,

dit verschilt per persoon. Ik heb nog nooit anaal gedaan, maar pijpen is zeer aan te bevelen.

 

Hoii ik heb n paar vraagjes voor de jongens:

  1. Hoe voelt het om anaal genomen te worden. Ja wel fijn opzich ligt ook heel erg aan het standje en aan hoe hard het is 
  2. Hoe voelt het om iemand anaal te nemen.    Ja dit voelt ook wel fijn maar nog niet echt gedaan want die jongen waar ik mee experimenteerde toen die is nog niet aan anaal gewend dus die krijg spier sloot de heletijd waardoor mijne der niet in kon
  3. hoe voelt het om een anus te likken hebben we niet gedaan 
  4. hoe voelt het wanneer je anus gelikt wordt hebben we niet gedaan 
  5. hoe voelt het om gepijpt te worden. Ja dat voelt echt top hij kon het ook alleen niet zo goed
  6.  Hoe voelt het om iemand te pijpen. Ja ook wel gek maar wel lekker opzich 

dit was t dankjewel

 

Badge +1

Maar hoe voelt het om anaal genomen te worden. Ik bedoel ik begrijp niet hoe fijn voelt. En hoe voelt het om iemand anaal te nemen want ik weet niet hoe n kut voelt

 

Maar hoe voelt het om anaal genomen te worden. Ik bedoel ik begrijp niet hoe fijn voelt. En hoe voelt het om iemand anaal te nemen want ik weet niet hoe n kut voelt

Het voelt alsof je ja gewoon wel lekker maar alsof Nederland iets in je kont zit wat er niet uit wil ik zou zeggen vinger je zelf en dan voel je het maar dat dan nog veel dikker. En hoe voelt het om iemand anaal te hem ja dit voelt warm en lekker alsof ja gewoon alsof je door iemand gepenetreerd wordt wat je dus eig ook doet ja het geveild is moeilijk te omschrijven 

Reageer