Skip to main content
Vraag

seks met jongen

• October 7, 2025
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik zou heel graag een keer seks met een jongen willen hebben ik ben bi alleen heb ik niet zoveel jongensvrienden  dus heeft iemand tips hoe ik dat kaan vragen en iemand vind

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Ik zou eerst beginnen met en relatie krijgen voordat je begint aan dit soort dingen. Vaak zijn dit dingen die speciaal zijn voor 2 mensen. Niet zomaar even vlugjes zeg maar.

xx liefs Wolf 🐺

• October 8, 2025

Tja, wat ​@Wolf zegt daar zit wel wat in. Maar er is ook niks mis met ff vlug vind ik zelf. In het normale leven zijn de meeste jongens niet zo open over hun fantasieën. En je bent bang om de jongens die je kent te verliezen als je ze vraagt om iets te doen zeg maar. Ik zoek het vaak op chat sites waar dus veel jongens van onze leeftijd komen. Gewoon rustig aan een gesprek beginnen, je merkt vanzelf of de jongens gay of bi zijn.  Misschien ook gewoon een foto van het gezicht vragen en als er een klik is via eigen social media (kan bijvoorbeeld Snapchat zijn). Maar geef nooit je adres ofzo of je telefoonnummer. Ga gewoon via beeldbellen praten uiteindelijk, dat is leuk en je weet zeker dat het echt is. Je moet er natuurlijk wel energie in steken, maar wie weet komt het tot een afspraak en kunnen jullie iets leuks gaan doen of wat jij graag zou willen seks met een jongen. Maar doe niet te gehaast, of als hij iets niet wil doen.  Er zijn natuurlijk ook jongens die afspraakje willen om ff snel een keer seks te hebben en zodra het klaar is zo snel mogelijk weer weg willen. Is niks mis mee maar ik zou dan wel condooms meenemen. En misschien ook met vriend(innen) delen dat je een afspraak hebt met iemand en waar bijvoorbeeld. Je kunt ook live je locatie delen bijvoorbeeld. Maar vooral belangrijk is het om je verstand te gebruiken. Als het niet goed voelt, zo snel mogelijk weer gaan. Er zijn namelijk ook groepen die jongens (of ze gay zijn of niet) eerst lekker maken in lange gesprekken op snap en afspreken met je en vervolgens met een hele groep jou inelkaar slaan. Dus gewoon erg goed opletten.

• October 8, 2025

@annoniemetjeee  ik ben zelf ook bi. Probeer met een van die jongens beter contact te krijgen en elkaar beter te leren kennen. Zo kun je ook eens bij elkaar afspreken en dan komt de rest vanzelf