hallo ik ben een meisje van 15 jaar en ik wil eigenlijk weten.
Hoe je seks moet hebben met jezelf?
heeft er iemand tips uitleg alstublieft
groetjes
hallo ik ben een meisje van 15 jaar en ik wil eigenlijk weten.
Hoe je seks moet hebben met jezelf?
heeft er iemand tips uitleg alstublieft
groetjes
Heb je het over mastruberen? In dat geval zou ik op YouTube kijken, daar staan geloof ik wel filmpjes over hoe je dat goed doet. En anders kan je het ook googlen natuurlijk.
Heyy
Je zou zoals Jeweetzelf06 ook al zegt kunnen masturberen. Op het internet staan veel tips over masturberen.
Ook kan je kijken op de site van sense daar staan ook veel tips over hoe je kan masturberen en over hoe het werkt.
Groetjes van mij!
Je kunt inderdaad wat filmpjes kijken of eens naar sense gaan om het allemaal wat beter te begrijpen. Maar niemand kan jou vertellen wat voor jou fijn voelt. Iedereen is weer anders dus mijn advies is; ga gwn zelfs eens op onderzoek. Ontdek wat jij prettig vind, wat lekker voelt en wat niet, waar je opgewonden van wordt, etc. Dat is jouw eigen zoektocht.
Als je echt nog compleet nieuw bent hiermee, is het misschien verstandig om eerst eens te gaan kijken wat er allemaal zit daar beneden. Ga gewoon eens met een spiegel zitten en kijk eens wat je allemaal ziet. Kijk ook hier bijv eens naar: Sense.info - Vulva. Hier staat wat info en er zit ook een duidelijk filmpje bij. Kijk eens of je dat bij jezelf ook allemaal kunt vinden.
Als je dat allemaal doorhebt, kun je gewoon eens wat proberen. Kijk wat lekker voelt als je het aanraakt. Veel meiden/vrouwen vinden het prettig om hun clitoris (aangewezen is het filmpje) te stimuleren. Hier kan je bijvoorbeeld overheen wrijven of wellicht met de douchestraal op spuiten. Net wat jij fijn vindt.
Als je wat verder wilt gaan, kan je er natuurlijk ook een of meerdere vingers in proberen. Maar zorg dan wel dat je al flink nat bent, anders is het niet zo prettig. Dus eerst goed opgewonden raken voordat je erin gaat.
Maar goed, we kunnen wel een hoop vertellen maar aan zelf experimenteren, heb je echt het meest. Wij kunnen niet bepalen wat voor jou prettig is. Dat kan je beter zelf ontdekken. Gewoon niet te druk om maken, wij wisten vroeger ook niet hoe het moest. Daar kom je vanzelf achter door dingen te proberen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.