Skip to main content

Hallo iedereen,

moeder 32 en ik 14 jaar oud en me zus 16

Ik zat het me moeder op de bank een film te kijken en er was een seks scène ze vroeg aan mij of ik het al een keer gedaan had maar ik zij nee terwijl ik het al een keer met me zus heb gedaan later op die dag zat ik aftereken in mijn kamer daarna wou ik gaan douchen maar ik had de deur niet dicht gedaan dus me moeder komt naakt binnen om te gaan douchen dus ik schrok daarvan terwijl mijn moeder best lekker is maar toen kreeg ik een harde en draaide me snel om en zei ik ga jij maar douchen dan ga ik in bad alleen wat later toen ik nog in bad zat viel ik in slaap en werd ik wakker en zag ik me moeder me aftrekken en zei ik wat doe je toen zij zei ik help je je had een harde sorry en toen begon ze me opeens te zoenen maar ik vond het best wel lekker op dat moment want ik was geil dus ik begon me moeder te neuken en daar na kon ze niet meer lopen dus ik weet niet wat ik moest doen maar ze zei dat hoor er bij 

heeft iemand hier een uitleg voor mij en zat ik of mijn moeder fout om elkaar te neuken want na afloop vond ik het toch niet zo fijn?

Hoi @PPPrrrivéee ,

 

we lezen dat je seks met je moeder, dus een volwassene, hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  Je zegt zelf al dat je het achteraf toch niet zo fijn vond. Wat je moeder gedaan heeft, is incest en dat is bij wet verboden.

 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

 

 


Seks met zus, seks met broertje en nu met moeder. What's next?  En in de ene topic meisje en dan weer jongen.  Nu 14 en in de andere 15.....Sorry maar dit is het minder geloofwaardige trollwerk hoor. Normaal bemoei ik me daar liever niet mee maar dit valt wel héél erg op. 


Ja eerst seks met die dan met die en ene keer ben je meisje dan weer jongen….

Hou toch op zeg. 

Ik snap eig nie waarom KINDERTELEFOON (hallo!!!!!!!!!) niks doet om dit soort wazige fantazie verhalen te weren. 

Als het ECHT echt lijkt, ok, doe als KINDERTELEFOON dan op voorhand een interventie en praat met die mens en bied hulp - het hoeft nie eens online te komen op het forum: verkrachting, incest zijn heel erg dus bied gwoon hulp - dat moet niet eens op het forum komen 

en als het zo obvious is dat het nep en trollerij is, hou die berichten dan tegen voordat ze online komen…

Het lijkt hier soms een soort fantazie seks uitdagings trollen forum en niet meer op een serieus forum waar kinderen met hun ECHTE problemen komen. Kleine problemen kunne we aan, maar incest, verkrachting, verminking enz kunnen wij als kinderen toch niks aan verhelpen of advizeren - JULLIE zijn de hulpverleners tog !

 


Hoi Erikske,

Bedankt voor je reactie. Wij doen als moderators van het forum altijd erg ons best om trollers tegen te gaan, al lukt dit misschien niet altijd. Hetzelfde geldt voor bepalen of een verhaal waar of niet waar is. Vaak is dat wel duidelijk maar niet altijd en in die gevallen geven we forumgebruikers graag het voordeel van de twijfel. 

Ik hoop zo de keuze om dit topic online te plaatsen genoeg te hebben toegelicht.

Groetjes,

Emma, De Kindertelefoon


Reageer