Skip to main content

Beste iedereen,

Ik geef mij broertje vaak knuffels hij is 14 en ik 15 maar als het dan een lange knuffel is krijgt hij vaak een harde het gebeurt best vaak wat kan ik hier aan doen.

Ik en mijn broertje gaan vaak samen in bad ik ga niet altijd naakt maar net 29 uur gelden wel en hij krijg een stijve ik kan me niet in houden en vroeg of ik hem moest helpen hij zij ja maar het laatste dee ik voorzichtig want ik ben net ongesteld geweest

maar daarna wou ik voetballen met mijn broertje en hij was in zijn kamer aan het trekken ik zag dat nog net ik hij verstopte het snel en zij ik kom er aan en 10 min later ging we voetballen ik viel en toen zij hij blijf liggen ik ben bijna klaar

toen ging ik snel weg naar huis en ging ik douchen en toen wou ik voor de rust nog even in bad dus dee dat ik viel toen blijkbaar in slaap want ik werd wakker met mijn broertje ze pik voor mij

hij zij dat hij foto’s van me had gemaakt dus ik droogte me af en ging snel naar me kamer

toen was het 1 uur snachts en ik voelde me slecht want ik had hem wel 1 keer geholpen dus ik liep naar zijn kamer en zei sorry maar het was 1 keer oké wil je de foto’s aub verwijderen dan heb ik iets voor je en hij verwijderde het

en toen hielp ik hem nog 1 keer aftrekken alleen ik wou ook aftrekken en toen werd het opeens seks

we werden bijna gesnapt wat me moeder kwam binnen en hij ging onder de dekens gewoon door maar het ging goed en veilig want ik had nog 1 condoom bij me ouders gevonden

daarna gingen we weer voetballen en toen zij ik wie scoort mag bij de anderen een kleding stuk uit doen weet niet waarom voelde me denk in geil en had zit in fingeren

maar toen hadden we seks op het voetbal veldje en er kwam een man hij had ons bijna gesnapt maar we rende het steegje in maar wel zonder kleren

en door stres ging denk ik mijn broertje veder en kwam hij in mij

wat moet ik hier tegen doen wat ik ben wel net ongesteld geweest? 

Wow, dat is wel ff een verhaal, ik ben een jongen 14 bijna 15 dus weet niet prc hoe dat werkt met ongesteld zijn wat ik wel weet is dat sex met je broertje niet hoort. Eerst is het je echte broertje op stief/half? Ik ga hier er maar vanuit dat het je echte broertje is. Wat ik zou doen is in ieder geval niet nog een keer seks hebben zonder condoom! Als je seks hebt met je broertje ga je er echt niet dood aan ofzo. Als je graag door wil gaan en hij wil dat ook doe het dan gwn stiekem en met condoom en slik de pil. JE MOET NIET ZWANGER WORDEN. Als je niet door wilt gaan maar hij wel wordt het wat moeilijker probeer het er gwn eerst goed met hem over te hebben (ik bergrijp dat je het niet met je ouders of andere mensen wilt delen dus doe dat dan ook niet) en als hij dan niet naar je wilt luisteren, ja dat is dan erg fucked en zal je enige optie om het te stoppen het tegen een volwasenne zeggen zijn . 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt zoiezo nog veel sterkte


Als je zeker wilt weten of je zwanger bent doe dan een zwangerschapstest

 


Als dit echt is waarom stuurde je 1 uur geleden dan een bericht waarin je een jongen was?

 


En toen werd je wakker en bleek je alles gedroomd te hebben.....


Hoe kan het. Je bent een jongen, en je wordt ongesteld. En condoom nodig. 😑


Reageer