Vraag

Seks met internet vriend als minderjarige?

  • 15 September 2018
  • 2 reacties
  • 469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii, ik heb een internet vriend van 18. Ik ben zelf 15. We zijn heel erg gelukkig samen, hij wil deze kerst graag naar nederland komen! Hij woont zelf in Amerika. We hebben het nog niet zo lang over sex. Misschien denk je nu van? Oke die jongen is vast gwn een creep dat die daar al over begint. Maar ik begon er juist over. Niet omdat ik hem alleen daarvoor wil of omdat ik gewoon ontmaagd wil worden, maar gewoon omdat we zoveel van elkaar houden. Hij heeft het zelf ook nog nooit gedaan en zelfs nog nooit iemand gekust. Dus ja. Maarrrr, we willen het dus graag doen. Maar het is dus pas legaal om het te doen vanaf 16. Maar hij is 18 dus volgens mij moet ik dan ook 18 zijn om sex te hebben. Dus mag ik het doen? We proberen het gewoon heel erg voorzichtig. Ik heb geen idee of ik nog volwassener word ofzo, mensen denken vaak dat ik 16/17 ben. Dus ja.

Reacties zou ik waarderen! X

2 reacties

[quote=Anoniempje xx]Haii, ik heb een internet vriend van 18. Ik ben zelf 15. We zijn heel erg gelukkig samen, hij wil deze kerst graag naar nederland komen! Hij woont zelf in Amerika. We hebben het nog niet zo lang over sex. Misschien denk je nu van? Oke die jongen is vast gwn een creep dat die daar al over begint. Maar ik begon er juist over. Niet omdat ik hem alleen daarvoor wil of omdat ik gewoon ontmaagd wil worden, maar gewoon omdat we zoveel van elkaar houden. Hij heeft het zelf ook nog nooit gedaan en zelfs nog nooit iemand gekust. Dus ja. Maarrrr, we willen het dus graag doen. Maar het is dus pas legaal om het te doen vanaf 16. Maar hij is 18 dus volgens mij moet ik dan ook 18 zijn om sex te hebben. Dus mag ik het doen? We proberen het gewoon heel erg voorzichtig. Ik heb geen idee of ik nog volwassener word ofzo, mensen denken vaak dat ik 16/17 ben. Dus ja.


Ik zou het niet doen met een vreemde (internet vriend vind ik een vreemde makkelijk praten enz) maar als je er vetrouwt bij voelt moet je het doem ik zou het wel met je ouders overleggen
Het lijkt mij niet verstandig om met iemand sex te hebben die je niet wekelijks kan zien (in reallife).
Bovendien weet je niet hoe zijn dagelijks leven eruit ziet, omdat hij het mooier kan maken dan het is.
Maar goed, als je het dan toch wilt doen kun je inderdaad wachten tot je 16 bent, dan ben je al wat ouder en denk je er misschien anders over.

Reageer