seks met iemand gehad

  • 20 March 2018
  • 2 reacties
  • 779 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, mijn naam is J. en ik heb laatst seks gehad met iemand uit de klas. Ik ben 13 en zij is ook 13. Is dit vroeg of niet? Het was mijn eerste keer en het voelde wel heel lekker. Maar is het erg? Want toen ik dat gevoel kreeg ofzo . klaarkomen ofzo toen kwam er niks uit en we hebben het ook niet met een condm gedaan. maar is dat erg dus? 😞

2 reacties

Hallo J. ,
In mijn ogen is het niet erg dat jij en je vriendin uit je klas op je 13e al seks hebben gehad. Als jullie allebei het maar fijn vonden! Het is wel vroeg te noemen.
Dat jij nog geen sperma maken kan is niet erg hoor. Maar wat wel belangrijk is, is dat jullie samen voortaan nadenken over wat je doet als jullie echt een kindje maken! Want daar ben je wel mee bezig. Het is nu mss. goed gegaan omdat jij nog geen sperma gaf!
Het is dus wel erg dat je het niet met een condoom hebt gedaan. Daar moet je voortaan wel over denken. Ik geloof niet dat jij op je 13e al voor een kindje wil/kan gaan zorgen! En zij? wat wil zij?
Ook al kan je nu nog geen sperma geven, het kan de kans zijn dat je het straks wel kan voor de eerste keer. Ze kan dan zwanger worden. Weet je of zij al ongesteld kan worden?
Geniet van de liefde maar denk wel goed na over je/jullie toekomst!
Denk goed na! Vrij veilig! M12G
"Is dit vroeg of niet?"
Ja..
Nouja, er zijn altijd mensen nodig om het gemiddelde lager te krijgen.....

"Maar is het erg? "
Nouja, als het lekker is is het eerder goed.

"maar is dat erg dus? "
Nouja, het onveilig doen is niet zo slim.
Zwanger worden en dergelijke dingen zijn niet al te leuk op die leeftijd.

Reageer