Skip to main content
Vraag

seks met halfzus

• August 24, 2025
  • 5 reacties
  • 1975 Bekeken

Forum|alt.badge.img

HELP!!

Ik ben jongen 14 en heb een halfzus 15. We hebben een best wel sterke band met elkaar, we konden altijd al best goed met elkaar omgaan maar sinds dat ik een glow-up heb lijkt het ofdat ze me veel meer mag. 

Dit weekend zagen we elkaar weer met al onze andere halfbroer en zussen. Ze zocht me toen best vaak op om met elkaar te praten. Ook wou ze vaak gewonen activiteiten met me doen zoals pingpong. Als we dan bijv. zaten te pingpongen zat ze meer te praten met me dan te spelen en als er andere mensen kwamen zei ze dat ze ons met rust moesten laten. Vervolgens ging ze dan weer heel veel praten. 

Diezelfde dag gingen we met zn allen een film kijken thuis. Er staat een bank en achter die bank zaten 2 stoelen waar ik en mn halfzus opzaten. Ik merkte dat ze erg veel naar me keek tijdens de film en als ik dan oogcontact probeerde te maken keek ze heel snel weg. Uiteindelijk ging ik wat dichter bij haar zitten met mn stoel, het was een redelijk spannende film vond ze dus was ze soms een beetje bang. Op dat soort momenten dook ze in mn armen of tegen mn schouder aan. Ik vond dit eigenlijk best wel fijn. Na een tijdje liet ze zelfs haar hoofd op mn schouder rusten en ondertussen knuffelde ze me. 

Dit allemaal vond ik best fijn. Ik had een grijze joggingbroek aan en kreeg toen een stijve. Ik probeerde het te verbergen maar dat was best moeilijk omdat ze half op me lag. Ik probeerde er maar niet teveel aan te denken maar ik weet eig wel zeker dat ze had zag. Ze keek namelijk naar mn pik en je zag daar best een bobbel in mn broek en vervolgens keek ze heel aantrekkelijk naar mij toe. 

Na een tijdje ging ze weer normaal zitten en dacht ik dat alles was afgelopen maar dat was niet zo. Ik had namelijk een tijdje geleden voor de grap gezegd dat ik een voet fetish heb maar zij dacht toen dat het echt was. Nu ging ze met haar voeten op mijn benen liggen en ging ze ook met haar voeten tegen mn lichaam aan wrijven. Ik krijg hier een stijve van en zij zag dat en liet haar voeten toen op mn pik rusten. 

Uiteindelijk was de film afgelopen en ging ze slapen. Normaal geeft ze me dan gwn een knuffel ofzo mr nu gaf ze me een knuffel en een kus. 

Ik merkte ook dat ze vaker veel meer knuffels gaf en meer tegen me aan ging staan. Ook zat ze me echt heel veel complimenten te geven. 

Samengevat denk ik eig dat mn halfzus iets seksueels zou willen doen met me. Nou weet ik dat je niks seksueels met je zus mag doen, maar we delen geen DNA. 

Hoe moet ik dit aanpakken om een x iets met haar te doen. 

Ze zei toen ik weg ging dat ik anders een x langs moest komen. Dat heeft ze nooit eerder gezegd. 

Moet ik dan haar neuken of iets, of moet ik nog langer wachten?

Super bedankt alvast voor jullie hulp!

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 25, 2025

Tja omdat jullie geen dna delen is het geen incest. Maar tis nog steeds raar, aangezien ze wel je zus is. Dus ik zou het niet doen en gewoon opzoek gaan naar een ander meisje.

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Hoezo delen jullie geen DNA?  Toch wel als jullie halfzus- en broer zijn.

Het is niet omdat ze aanhalerig is dat ze seks met je wil.  Ze vindt het waarschijnlijk ook spannend om je een beetje te plagen en zelfs om haar voet op je piemel te leggen en ze vindt je duidelijk leuk maar dat wil niet zeggen dat ze met jou de koffer in wil duiken.

Doe gewoon leuk verder zoals jullie nu met elkaar omgaan maar vergeet die seks: zelfs al zou zij dat ook willen, krijgen jullie daar ongetwijfeld spijt van.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 25, 2025

Ga het gesprek aan wat ze ermee wil bereiken is het puur leuk vinden of wil ze gewoon iets seksueels doen met je?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 25, 2025

Ja kijk wat ze wil van je als ze jou ook leuk vind en jij haar dan zou het wel moeten kunnen als er geen zelfde dna verband is want ja als jullie al iets hadden en daarna worden jullie vader en moeder verliefd op elkaar is er ook niks aan te veranderen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 9, 2025

Wat heb je nu ondertussen gedaan?