Vraag

seks met familie

  • 3 January 2021
  • 11 reacties
  • 4654 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 jaar oud en ik heb een zus van ook 15 jaar oud.

Er was een keer een moment dat ik heel erg geil was een mijn zusje had dat blijkbaar door en vroeg of ze met me wilde neuken, maar ik twijfelde de heel erg dus negeerde haar

heeft iemand er ervaring mee of tips 


11 reacties

Hey anoniempersoon123,

Zelf heb ik geen ervaring en mijn tip is dan ook om het absoluut niet te doen. Seks met je zus of een ander familielid valt onder incest en is verboden in Nederland. Op het moment dat je geil bent lijkt het misschien geen kwaad te kunnen, maar zeker ook later kun je er heel erg spijt van hebben en kunnen er rare situaties ontstaan.

Je geeft zelf aan dat je twijfelt, ik denk dat het goed is om die twijfels bij jezelf onder de aandacht te brengen, want die zijn er niet zomaar.

De volgende keer kun je misschien duidelijk zijn tegen je zusje dat je er bewust voor kiest om het niet te doen, dan is dat voor allebei duidelijk en weet zij ook waar ze aan toe is.

Groetjes,
Simply Me

maar ik had er over na gedacht en wilde het ook heel erg graag met haar doen voor de eerste keer samen

Oke, ik blijf wel bij mijn mening.

Uiteindelijk moet je zelf de keuze maken, maar ik zou je echt willen aanraden om er nog eens goed over na te denken. Maak een keuze die niet alleen is gebaseerd op gevoel, maar ook op verstand.

Vanuit mijn opvoeding heb ik deze uitspraken mmeegekregen (wie had gedacht dat ik dit ook zou zeggen🙈)

Één moment van onbedachtzaamheid maakt dat men jaren later schrijt en bezint eer gij begint.

Denk er voor jezelf goed over na. En je kunt het ook van tevoren nog met je zus bespreken. Bespreek dan waarom jullie het wel of niet zouden doen en geef allebei je grenzen aan. Weet waar je aan begint.

Groetjes,
Simply Me

ik heb al vandaag besproken dat ik het wil

Je moet zelf de keuze maken.

Kijk bijvoorbeeld nog eens op deze site of op andere sites. https://www.ouders.nl/vraagbaken/mijn-zoon-heeft-seks-gehad-met-zijn-zusje-wat-moet-ik-doen

Er zijn gevallen waarin het geen kwaad kan, maar die zijn zeldzaam.

Je hebt besproken dat jij het wil, maar weet je ook echt zeker dat je zus het wil?

ja ik en me zus willen weten hoe het is 

 

Badge

Hoi

Ik ben April(engels uitgesproken) en ik heb seks gehad met mijn broer. We waren toen 14 jaar oud. Voor ons was het erg lekker en we vertrouwden elkaar dus was het niet echt ongemakkelijk, we vonden het zo lekker dat we nu iedere 2weken een keer seks hebben. Maar als je dit zelf wilt gaan doen weet zeker dat je dit allebei wilt en koop condooms want je wilt je zus niet zwanger maken. Spreek ook af dat als 1 van jullie niet meer door wilt gaan dat je dan ook echt stopt!! 

Succes!!

hey wil je erover praten x

 

Badge

Geef haar harde doggy

Hallo,

Lastig zeg. Eigenlijk geeft @Simply Me al duidelijk aan dat het niet de bedoeling is. Ten eerste pleeg je incest; je hebt dan geslachtsgemeenschap met een persoon die bloedverwant van je is. Ten tweede kun je er ook hele ongemakkelijke situaties van krijgen, als je ouders een keer beginnen over de eerste keer etc.

Wat mij zelf opvalt is dat je wel een topic maakt met de vraag wat je het beste kunt doen, maar dat als je als tip krijgt om het niet te doen, je dan al zegt dat je gezegd hebt dat je het wel wil. Wat is dan de functie van ons om nog onze mening te geven?

Doe wat voor jou goed voelt, maar je kunt beter een keer te vaak als te weinig nadenken over de gevolgen ervan.

Sterkte.

Reputatie 2
Badge +3

Hi 

Ten eerste mag het niet, maar als je het alsnog doet: Gebruik je verstand en een condoom doe het veilig.

Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb met dit korte antwoord 

Gr Geennaam5

Reageer