Vraag

Seks met ex vriendje?

  • 3 July 2019
  • 4 reacties
  • 758 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een paar weken geleden een vriendje maar het is nu dus gedaan tussen ons omdat hij een uur van me woont en hij 2 jaar ouder is maar hij vraagt me nu of ik seks wil met hem maar ik weet niet echt wat ik moet doen iemand die wel weet wat ik moet doen.

Xx anonymous002

4 reacties

Hoi anonymous,

Je zegt zelf al dat het gedaan is tussen jullie en dat je ex-vriendje 2 jaar ouder is, waarschijnlijk is je ex-vriendje alleen op seks uit dus het beste kan je hem nu loslaten. Zeg hem dat je geen sex met hem wilt en dan laat hij je waarschijnlijk ook met rust.

groetjes,

Hopeloos
Oké dankuu maar vind het heel moeilijk om hem los te laten maar ga proberen ook wil ik het zelf miss wel maar oké toch bedankt
Hoi

De relatie met je vriend werd beëindigd, maar onlangs deed hij je het voorstel om seks te hebben. Je vindt het moeilijk om hem los te laten.

Zoals Hopeloos zei, zou het kunnen dat deze jongen enkel uit is op seks. Het zou jammer zijn om door middel van seks weer aan hem gehecht te raken, waarna de relatie beëindigd blijft. Het lijkt me verstandig om de raad van Hopeloos op te volgen, en niet op het voorstel van deze jongen in te gaan.

Als je moeite hebt bij het loslaten van je ex-partner, kan het helpen om die gevoelens met iemand te bespreken. Ook kan je een dagboekje bijhouden, waarin je noteert wat er zoal in je omgaat.

Groetjes
Kenshin
Hoi

De relatie met je vriend werd beëindigd, maar onlangs deed hij je het voorstel om seks te hebben. Je vindt het moeilijk om hem los te laten.

Zoals Hopeloos zei, zou het kunnen dat deze jongen enkel uit is op seks. Het zou jammer zijn om door middel van seks weer aan hem gehecht te raken, waarna de relatie beëindigd blijft. Het lijkt me verstandig om de raad van Hopeloos op te volgen, en niet op het voorstel van deze jongen in te gaan.

Als je moeite hebt bij het loslaten van je ex-partner, kan het helpen om die gevoelens met iemand te bespreken. Ook kan je een dagboekje bijhouden, waarin je noteert wat er zoal in je omgaat.

Groetjes
Kenshin

Dankuu ik heb er met iem over gepraat en voel me btr

Reageer