Vraag

Seks met een vriend op school

  • 16 February 2018
  • 4 reacties
  • 5683 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ik ben 14 en heb een erg kleine piemel voor men leeftijd iedereen in men klas heeft al een veel
grotere behalve 1 jongen hij is nogal een kleine voor zijn leeftijd ik denk 1.60m laatst stonden we te plassen toen ie ineens zij wat een kleine pikken heb jij ik zei die van jou is niet veel groter(van hem 12cm stijf van mij 11 cm stijf) hij kreeg een stijve ik pakte hem beet en nam hem mee naar de gahandicapten wc deed zijn broek uit en begon aan zijn pikkie te zuigen klaarstomen deed hij niet hij deed het zelfde bij mij ik kwam wel klaar maar alleen met voorvocht. Ik zei dat hij met zen kont naar mij moest gaan staan ik pakte de wc borstel en propte die in zen kont hij kreunde sjjjt straks hoort iemand het ik begon te bewegen in en uit met die borstel die 3dubbel zo lang en dik was als mijn pikkie ik haalde hem er uit ging ook gaan staan en hij begon ook hij zei dat hij het niet meer kon uithoeken en me wou pakken hij nam zijn 12cm lul en duwde hen naar binnen hij bewoog zo snel dat hij nu wel kwam een warme klodder in men kont ik neukte hem ook dat was zo lekker nu doen we het elke week maar bij wie is dit ook al gebeurt

4 reacties

Hey,
Misschien is het een beter idee dat je dit niet op school doet. Als je betrapt word is de kans groot dat je gepest word, homo's hebben het al niet makkelijk op school en als iemand dit ziet weet binnen een paar minuten de hele school het. Je kunt natuurlijk wel op andere plekken afspreken
OK ben nie gay of zo nu heb ik zelf een mokke
Wow echt geil!! Ik heb ook jongens geneukt!
Je moet zelf weten of je het op school doet maar ik kan het niet want er is niemand die mee wil ? kijk ook bij mn topics

Reageer