Vraag

seks met een vriend

  • 14 August 2020
  • 5 reacties
  • 808 Bekeken

Badge

ik heb een goede vriend en we vinden het leuk om samen als we alleen thuis zijn naakt rond te lopen. laatst waren we aan het rukken en vroeg hij of ik seks met hem wilde en hem wilde pijpen. aarzelend heb ik het gedaan maar ik weet nou niet of het wel goed was. als je ook tips hebt wat we verder kunnen doen. we horen het graag


5 reacties

Je hebt hem dus oraal bevredigd en seks met hem gehad. Bedoel je daarmee seks als in ‘penetratie’?

Je weet niet of het goed was wat je hebt gedaan, maar vervolgens vraag je wel om tips wat jullie verder kunnen doen????????

Kijk, als je vindt dat je te ver bent gegaan met je vriend moet je dat tegen hem zeggen. Als jij je er niet goed bij voelt, moeten jullie dit niet nog een keer doen. 

Badge

ja we vinden het wel leuk maar we vragen het wel af of het goed is. als je dus tips hebt zou het wel leuk zijn

 

Als jullie het beide fijn vinden, is het op zich niet erg. Wel raad ik jullie dan aan om condooms te gebruiken om eventuele soa's te voorkomen. Je weet maar nooit.

Badge

kun je ook een soa krijgen van seks in je anus?

 

Ja dat kan.

Lees anders dit korte artikeltje eventjes. Hier staat alles in wat je moet weten.

Reageer