Vraag

seks met een onbekende

  • 24 February 2021
  • 17 reacties
  • 1311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben een meisje en bijna 15 jaar en wil graag seks hebben alleen niet met iemand die ik ken. wat moet ik doen?


17 reacties

Je zou iemand op dit forum kunnen aanspreken alleen weet ik niet of het heel slim is.  

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan. 

Blijven jullie hierop letten?

Groetjes LotteS van de Kindertelefoon

Badge

Ik ben 15 en een jongen, ik zou ook graag seks willen maar ik weet ook niet hoe.

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Badge +1

Ik zou wachten 

Badge

Een leuke jongen/meisje zoeken op apps zoals (yubo), of anders is het gewoon afwachten tot je 18 bent en dan zou je online kunnen zoeken 

Tekst is aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Badge

ik ben een meisje en bijna 15 jaar en wil graag seks hebben alleen niet met iemand die ik ken. wat moet ik doen?

Ik zou gewoon wachten tot je iemand tegen komt of meschien een goede vriend vragen die er ook nieuwsgierig is 

Badge

Ik ben 15 en een jongen, ik zou ook graag seks willen maar ik weet ook niet hoe.

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Lol, ik ben ook 15 en ben een meisje en wil ook graag seks. 😂 maar jah… kwee ook ni hoe 

Badge

ik ben 14 en wil ook seks… Dus ik kan je niet helpen haha

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 13 en wil ook graag haha

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 14 en ik wil ook fucking graag sex

Badge

leuke pfp… van saiki k, toch?

Reputatie 2
Badge +1

Ja, hahaha

Goed gezien

Reputatie 6
Badge +12

Het is geen goed idee om met iedere random seks te hebben

Badge

vind ik wel hoor

Reputatie 6
Badge +12

Uh in verband met SOA’s is dit geen goed idee.

Badge

ik ben 13 en wil ook seks :(

ik ben een meisje en bijna 15 jaar en wil graag seks hebben alleen niet met iemand die ik ken. wat moet ik doen?

Ik ben 13 bijna 14 en wil ook seks maar hoe sta jij daar in zou je seks willen hebben met iemand die je niet kent ik ben niet de knapste ik ben lelijk maar geloof me 😂

Reageer