Vraag

Seks met een meisje uit mijn klas

  • 14 December 2020
  • 5 reacties
  • 1243 Bekeken

Badge

Hallo, Ik ben een jongen 13 jaar en ik wil graag seks met een meisje uit mijn klas maar ik weet niet of zij dat ook wil en hoe moet ik het vragen? Ik heb haar insta wel maar als ik het via daar vraag en ze zegt nee dan is het heel akward


5 reacties

Badge

Rustig aan!

Eerst goede vrienden worden, misschien wel een relatie, maar niet te snel!

Als je een relatie hebt, is de kans op seks relatief groter.

glhf!

Inderdaad. Het kan allemaal niet zo snel. Je moet eerst een goede band hebben met diegene, en dan kan je langzaam seksuele dingen gaan doen. Je bent misschien lichamelijk klaar voor seks, maar emotioneel ben je dat zeker nog niet. Je moet echt eerst een relatie en dan zien of jullie het samen willen doen.

Reputatie 1
Badge +1

Wow, rustig!! Probeer eerst maar eens vrienden te worden, en misschien vind ze je daarna ook wel leuk ofzo. Zorg eerst maar voor een goeie band. Ook loop je niet zomaar op een persoon af en vraag je voor seks, Dit is raar, niet doen. Daarbij, je bent nog maar 13, het komt allemaal nog wel!

Reputatie 1
Badge

ik zou gewoon een keer met haar naar de bios gaan of samen iets leuks doen en dan steeds meer.. en dan op gegevemoment gewoon vragen of ze het wil ik ben ook een meisje en 13 ik zou het zowiso niet online vragen dan kan ze het screenen ofzo

Badge

Ik zou als ze ook een klein beetje in  jou geïnteresseerd is, als ze alleen is naar haar toe gaan en haar een complimentje geven zoals je haar zit leuk of je hebt een mooi vest aan, daarna praat je heel even met haar en dan vraag je wat je haar wil vragen: of ze seks met je wil. Ik ben zelf ook 13 en ik heb ook precies dat gedaan. Ik wilde heel erg graag met een meisje uit mijn klas seks. Ze zei toen ja en we zijn toen een paar dagen daarna naar mijn huis toe gegaan toen mijn ouders er niet waren en het was echt geweldig! Als je het echt wilt en je genoeg moed bij elkaar verzameld hebt, moet je er gewoon voor gaan. Geloof me, doe het maar gewoon. Je zult er zeker blij van worden! 

Reageer