Vraag

Seks Met Een Meid

  • 28 March 2021
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een jongen van 14 en wil graag eens een keer seks proberen met een meid van mijn leeftijd. het probleem is dat ik niet bepaald dat populaire knappe jongentje ben uit de klas en niet echt met meisjes praat/afspreek en ook wel verlegen ben. hoe kan ik dit doen?


4 reacties

Hey daar!

Probeer wat mensen te ontmoeten, zo kun je bijvoorbeeld proberen in de pauzes op school iets meer op te trekken met meisjes, en over een jaar als je mag beginnen met werken kun je daar ook vrouwelijke collega's krijgen. (Zoals werken in een supermarkt)

Er zijn weinig andere tips die ik je kan geven, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Fijne avond!

Badge

Hey daar!

Probeer wat mensen te ontmoeten, zo kun je bijvoorbeeld proberen in de pauzes op school iets meer op te trekken met meisjes, en over een jaar als je mag beginnen met werken kun je daar ook vrouwelijke collega's krijgen. (Zoals werken in een supermarkt)

Er zijn weinig andere tips die ik je kan geven, ik hoop dat je er iets aan hebt!

Fijne avond!

Bedankt voor de tip! ik zal eens kijken of ik dit toe kan passen. ik begrijp wel dat ik niet alleen maar aan seks moet denken want dan schrikt dat misschien een beetje af..

Het hoeft niet persé mensen af te schrikken! Veel mensen rond die leeftijd vinden het leuk of spannend om het te ontdekken, en het blijft natuurlijk een onderdeel van een relatie.

Wees gewoon lekker jezelf, en dan komt het helemaal goed!

Reputatie 1
Badge +4

Alles komt met de tijd

Reageer