Seks met een leraar?!

  • 4 October 2017
  • 18 reacties
  • 8779 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een meisje, ben 14 jaar en zit dus nog op school. Pas kreeg ik een appje van een leraar of ik seks met hem wilde?
Het is zo dat hij al een poosje, als hij bijvoorbeeld het raam open/dicht doet zijn hand op mijn borsten legt als niemand het ziet.
Moet ik dit doen?
Hij is super lekker en ik heb er ook wel zin in eigenlijk! 🙂

18 reacties

Oh ja, hij is trouwens 26
Uhm, als dit verhaal waar is, vind ik dat je het absoluut NIET moet doen. Daarna moet je toch weer terug de les in en ik denk dat het dan heel ongemakkelijk gaat worden. Ook is hij veel ouder en vind ik dat dat gewoon niet kan met je leraar en dat je het zo snel mogelijk bij iemand moet aangeven. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit verhaal waar is, hoe komt jouw leraar ĂĽberhaupt aan jouw telefoonnummer?
IEMAND?
Hij komt aan mijn telefoon nummer omdat hij mijn mentor is en hij zit in de klassenapp
Maar k weet t niet
In verhalen lees je altijd dat je t niet moet doen enz mr hij is best wel leuk
Uhm, als dit verhaal waar is, vind ik dat je het absoluut NIET moet doen. Daarna moet je toch weer terug de les in en ik denk dat het dan heel ongemakkelijk gaat worden. Ook is hij veel ouder en vind ik dat dat gewoon niet kan met je leraar en dat je het zo snel mogelijk bij iemand moet aangeven. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit verhaal waar is, hoe komt jouw leraar ĂĽberhaupt aan jouw telefoonnummer?
Je vind dat ik het niet moet doen dus? Het is trouwens wel waar
Ik vind inderdaad dat je het niet moet doen. Om als 14 jarig meisje seks te hebben met iemand van 26 jaar vind ik al heftig en hij is ook nog eens je leraar. Ik hoop dat je begrijpt dat dit gewoon niet kan.

Vind je het zelf trouwens ook niet een beetje raar dat jouw leraar seks wilt met jou?
Hoi !
Zeker niet doen ! Jouw leraar kan hier ten eerste een gevangenisstraf voor krijgen (en ook een straf voor het vragen op zich al , en ook door je aan te raken) .
Ik snap dat als je zo'n beetje verliefd op je leraar bent je minder snel nee zal zeggen , maar dit kan gewoon echt niet . Je moet dit aangeven bij de politie of directeur ofzo !
Echt niet doen !
Groetjes, Lot
"Moet ik dit doen?"
Nee.
Niet alleen omdat het je leraar is , maar hij is daarnaast ook meerderjarig in tegenstelling tot jou.
Als je hm echt lekker vind gewoon doen... ; )
In sex hebben moet je vrijheid hebben...
Geniet er van!! xD
Hoi!

Zeker niet doen. Je overtreedt de wet, hij is meerderjarig, jij minderjarig. Als dit uitkomt kunnen jullie heel erge problemen krijgen! Die leraar maakt zich nu al schuldig aan pedofilie, aangezien hij je op die plekken aanraakt. Dat is illegaal, hij mag dat niet doen.

Doe het niet. Je krijgt hier later spijt van, dat weet ik zeker. Je geeft dit trouwens best aan, want misschien heeft hij nog andere leerlingen aangerand (ja, technisch gezien is dit aanranding).

Groetjes
x
Lovemijsixpack, NEE ben he debiel, srry voor grof taalgebruik.
Het is tenslotte illegaal en wie zegt dat deze man wel 100% is.
Meid, tip: geef deze man zo snel mogelijk aan want dit kan echt niet.
Ik zeg lekker doen maar geef hem aan als hij je naait (als in troll).
Wauw... als jullie betrapt worden krijg jij verplicht psychische hulp, en de docent heeft dan zn toekomst verpest.. doei opleiding. De docent heeft trouwens ook jaren geleerd voor docent maar oke. Als je het wil moet je het doen maar je krijgt er echt problemen mee, maak keuzes en ben niet te eigenwijs.
Ik betwijfel of dit echt is, je mentor/leraar/docent heeft nu eigenlijk al een regel verbroken... leraren mogen officieel niet in contact met leerlingen komen tenzij het een begeleider is ofzo,
Hoi,

Ik ben met de anderen helemaal eens. Ongewenste intimiteit is niet alleen als je het zelf niet fijn vindt maar dat iemand je gewoon aanraakt om een lieve manier zonder eerst jouw toestemming te vragen is echt volgens de wet ongewenste intimiteit en 100% ook zeker als je jonger bent dan 18 jaar.

Je lichaam reageert positief op lieve aanrakingen bij mensen die je wel okey vind of zelfs leuk vind. Het heeft niets te maken met liefde, je lichaam reageert gewoon automatisch op aanrakingen bij je borsten. Ook al voelt dat fijn het is echt niet gezond om op deze manier in aanraking te komen met lekker gezonde seks. Deze jongen van 26 (leraar) heeft seksuele problemen als hij dit echt gedaan heeft bij je en ook nog vraagt om meer seksuele handelingen. Hij heeft echt hulp nodig en je helpt hem echt meer door dit te vertellen aan zijn baas of je ouders en dan zijn baas dan dat je meegaat in je emoties.

Dus als dit verhaal echt is dan zou ik echt niet ermee ingaan het brengt ellende op bij jezelf, je familie, bij hem en zijn omgeving en natuurlijk je school als het echt bekend wordt.

Groetjes SafeX

Niet doen 

Reputatie 1
Badge

screen het bericht en ga naar de politie en vertel het aan je ouders

Reageer