Vraag

Seks met crush

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 617 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een jongen en ik vind een meisje leuk. We zijn hele goede vrienden en zij weet dat ik haar leuk vind. Zij vind mij volgens mij ook leuk, want als we doen durf of de waarheid spelen waar ik bij ben, wilt ze als enige niet zeggen wie zij leuk vind. Ik zie haar minstens 1 keer per week en we spreken redelijk vaak 1 op 1 af. Ik zou graag eens seks met haar willen hebben. Ik weet alleen niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, want ik ben bang dat onze goede vriendschap wordt verpest. Hebben jullie nog tips voor mij? We zijn beide 14. Zij word eind januari 15 en ik pas in augustus.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Jij zegt dat zij waarschijnlijk hetzelfde voelt. Als je daar heel zeker van bent, kan je het gewoon vragen! Misschien zegt ze het dan wel tegen je. Jullie zouden dan eerst kunnen daten, ik denk dat de meeste mensen dat fijner vinden. Je zou ook kunnen vragen om een friends with benefits relatie. Je kan dan gewoon seks hebben terwijl je vrienden blijft. Kijk anders maar even wat voor jullie de handigste optie is. Het belangrijkste is: blijf erover praten met haar! Doe nooit iets zonder toestemming en overleg altijd van te voren. Dan moet het goedkomen. 

Hoop dat je hier iets aan hebt! x 

Hoi @HenkSteenbakker,

Als je waarschijnlijk weet dat zij ook op jou is en en jullie elkaar vaak (1 op 1) zien, kan je ook als je wilt verkering vragen. Dit gaat vast ook makkelijker als je elkaar vaker ziet. Maar denk erom: Niks moet!. 

Misschien vertrouwt zij seks ook wat meer als jullie ook gaan daten en een beetje zoenen zoals @Cody zegt.

Gr.W

Reageer