Vraag

seks met buurvrouw

  • 28 December 2021
  • 1 reactie
  • 2311 Bekeken

Badge

Hey iedereen , ik ben een jonge van 16 jaar en over mij woont een hele sexy buurvrouw, ze woont alleen en heeft geen vriend. Ze is ook 39 jaar. Ik heb eens geprobeerd om met haar seks te hebben door middel van berichten naar haar te sturen, daarin stond dat ik met haar wou spreken en dat ze het niet mocht vertellen aan mijn ouders. Mijn moeder heeft die berichten gezien en ik moest toen al mijn plannen met de buurvrouw opbiechten. Mijn ouders hadden dan verteld tegen haar dat ik verliefd op haar was en ze zei daarop terug: “ Ik ben gevleid daardoor en ik wil wel een relatie met hem hebben als dat mocht zijn”. Maar ik merk dat ze wel doorhad dat ik seks met haar wou. Nu zijn we een paar maanden verder en ik voel dat ik er klaar voor ben om seks te hebben, ik wil daarom het nog eens proberen om te laten zien dat ik haar wil en niemand anders. Ik wil het haar vertellen en zien of dat ze het ook leuk zou vinden. Het zou voor mij wel goed zijn om te kijken wat seks is. En voor haar kan ze ook dan eens goed loskomen. Als mijn ouders weten dat ik seks met haar heb gehad, dan gaan ze daar wel geen problemen over maken. Kunnen jullie me hiermee helpen? 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Bj18 ,

We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.

Groetjes,
Sascha van De Kindertelefoon

Reageer