Skip to main content
Vraag

Seks met broertje

• July 23, 2025
  • 8 reacties
  • 4257 Bekeken

Ik ben 16 en mijn broertje is 13, ik heb sinds kort heel veel gedachten over hem. Mijn ouders werken vaak en zijn bijna nooit thuis, dus we zijn alleen thuis dan. we slapen tot nu toe nog steeds in hetzelfde bed en we slapen ook allebei naakt. Dus ik word wel geil van en hij denk ook, want elke nacht slapen we naakt en dan denkt hij dat ik al slaap en doet hij z’n stijve piemel op mijn lichaam etc. En dat merk ik dus heel de tijd maar hij weet nu dus niet dat ik het weet. En we douchen ook wel samen, altijd word hij dan stijf enz, dat vind ik best wel geil en word zelf dan ook nat. En hij raakt dan ook met borsten aan, ik dacht eerst perongeluk, maar hij zag dat ik geen reactie had, dus ging steeds verder. En altijd wanneer ik ga omkleden of scheren, komt hij zo maar naar binnen en zegt zo van ik help je wel en gaat mij dan aanraken enzo. En thuis loop ik meestal half naakt, met bh en slipje, en dan als hij lang me loopt knijpt hij in mn borst of slaat hij mijn kont. En hij loopt al helemaal naakt thuis, want de gordijnen doen we gewoon dicht. Een keer tijdens film kijken had ik hem betrapt met aftrekken, hij deed het onder de kussen, maar die sperma kwam op mij, en van hem moest ik het oplikken. Wat moet ik nu, echt een dilemma, ik wil seks met hem maar het is wel weer vreemd tussen familie

8 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Het is voor jou heel verleidelijk om met hem seks te hebben. Ik heb ook al seks gehad met me zus en was fijn. Maar je moet toch oppassen. Nu is hij nog klein. Maar als hij filmt terwijl jullie het doen of gwn later als hij groot is 18 ofz als hij je gaat chanteren ofz en dan moet je vaker dienenn ik zou toch oppassen jongens blijven jongens 

• July 23, 2025

@Nachtvlinder  het samen slapen lijkt me geen probleem en dat jullie dat ook naakt doen ook niet. Ik slaap ook vaker samen met m’n broertje naakt in bed. Maar dat hij (ongevraagd) met zn slappe/stijve  piemel over je lichaam gaat lijkt me minder tenzij hij het je vraagt, het is natuurlijk wel een geil idee en gevoel. Spreek dan af met hem wat je wel en niet goed vind. Het samen douchen moet ook kunnen en dat hij een stijve krijgt dat gebeurt bij elke jongen. Net zoals ik ook altijd met m’n broertje douche en hem ‘‘s morgens ook was met zeep dan krijgt hij ook een stijve. Niks mis mee. En het slaan op je billen en je borsten aanraken moet je ook aangeven dat je dat niet fijn vind, aanraken is iets anders dan slaan. Vertel hem maar dat jij hem ook niet slaat op z’n piemel. Als jij geen problemen hebt dat hij zich zichtbaar voor jou aftrekt is het oké maar hij moet niet z’n kwakje op jou laten vallen. Vertel hem maar dat hij het de volgende keer zelf mag oplikken

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025

Hallo ​@Nachtvlinder ik snap dat jij jouw broertje spannend, knap en verleidelijk vindt. Ik snap ook dat je sexuele prikkels voor hem kunt voelen. Maar houdt a.u.b.  afstand, het is en blijft jouw broer. Sex tussen jullie zal jullie relatie beschadigen en als het uit komt ook jullie gezin. Misschien wordt jij als de oudste dan ook als de verantwoordelijke gezien. Als je alleen je gevoel volgt, is het erg spannend en opwindend om sex met hem te hebben, maar gebruik nu jouw verstand en geweten. Sex tussen jullie kan tot grote narigheid leiden en ook tot een verwijdering met jouw ouders! Zit je daar op te wachten?

Ik kan niet begrijpen dat jullie op jullie leeftijd van jullie ouders nog in een bed mogen slapen en dan ook nog naakt. Stop hiermee en ga allebei in jullie eigen bed slapen. Ga ook niet meer samen douchen en laat hem niet meer aan jouw borsten en vagina komen. En open de gordijnen overdag.

Zoek een eigen vriend en als je op wat jongere jongens valt, op hen. Geen enkel probleem. Er zijn genoeg meisjes die zo 'n vriendje hebben!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 23, 2025

Hoii, ik ben eerlijk als ik zeg dat ik het wel vind kunnen als je mr ni zwanger wordt.

Veel mensen zeggen van kan niet dat is incest.  Blablabla ik vind dat beetje onzin moet gewoon kunnen.

Als  jullie het willen, geil vinden en leuk vinden moet het gewoon kunnen. 

Groetjes 

Reactie Kindertelefoon: tekst aangepast ivm Forumregel 6

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 24, 2025

Het is natuurlijk leuk en schattig dat jullie zo close zijn maar dit gaat toch allemaal te ver.  Zussen en broertjes horen geen seks te hebben met elkaar.  Zoals ​@Ibe14 al schreef: neem wat meer afstand - en doe die gordijen open.

Ik heb ook een heel leuk broertje van die leeftijd en we zijn dol op elkaar en doen helemaal niet moeilijk over naakt en zo maar we kennen echt wel onze grenzen (en hij kent mijn kattige reactie als hij erover heen zou gaan) en dat is een gezonde verhouding binnen een gezin.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 24, 2025

Hallo ​@Nachtvlinder wat ik nog even wilde toevoegen: als je het wel doet, zal dit jullie hele leven lang jullie relatie beïnvloeden. Jullie zullen ook jullie hele leven lang een groot geheim voor jullie ouders hebben, dat absoluut tegen geen enkele prijs bekend mag worden. Dat lijkt me wel heel erg ongemakkelijk. Ook zullen jullie het strikt geheim moeten houden voor jullie eigen partners in de toekomst!

Wat nu spannend en erg geil en opwindend aanvoelt, zal een grote belemmering in jullie toekomst gaan vormen! Doe het daarom absoluut niet!!! Zoek een eigen vriend!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Zou het gewoon aan geven wat je niet fijn vind 

En de rest zou moeten doen wat je zelf wilt maar doe het wel altijd veilig .

Want het is eigenlijk niet normaal wat jullie doen 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Uhhh, nee gewoon nee. Niet doen!

xx liefs Wolf 🐺