Skip to main content
Vraag

seks met broer

• October 14, 2025
  • 8 reacties
  • 2335 Bekeken

Hey , ik ben 14 en mijn broer 18

Ik was mezelf aan het vingeren gisteren en mijn broer kwam binnen en zag dat ik mezelf aan het vingeren was , ik schaamde me en deed de deken over me heen slaan hij ging irritant erover doen dus ik zei tegen hem 'ik heb jij ook horen aftrekken dus hou je mond' toen keek hij mij geërgerd aan en maar begon mij te kietelen dus ik duwde zodat hij van me af ging 

Maar ik heb eigelijk al best lang een oogje op mijn broer dus ik keek hem aan op een manier dat ik nooit deed dus hij vroeg 'kijk niet zo raar'

Ik keek weg en kietelde hem door totdat ik tegen zijn harde lul aankwam en ik keek hem aan en hij wist waarover het ging dus hij stond op en liep weg 

In de avond ging ik terug naar beneden en zag hem film kijken op de bank dus ik vroeg of ik bij hem kon liggen dus ik ging op hem liggen 

Dat doen we namelijk al best wel vaak ik weet niet of het normaal is 

Na ongeveer 10 minuten keken we elkaar aan als een soort van dom stel en ik deed alsof er wat op zijn mond dat dus hij zei dat ik het eraf moest halen 

Ik haalde het eraf en kuste hem omdat ik het gewoon wilde doen en moest doen van mezelf

Het was niet slim maar ik deed het en hij ging erin mee waardoor hij mijn nek begon te kussen en ik hem ook totdat zijn hand onder mijn trui ging en mijn begon te knijpen en masseren bij mijn tieten

Ik liet het toe waardoor we ons uitkleden en hij mij naar zijn kamer nam en we hadden plezier in bed omdat hij wel lief mee deed en zacht 

Maar is het normaal dat ik naar bed ga met hem?

Of is dit conpletely pshyco?

8 reacties

• October 14, 2025

@Snoop123  je vraagt of dit normaal is…… wat denk je zelf?

Heyhoi122
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 14, 2025

Hey , ik ben 14 en mijn broer 18

Ik was mezelf aan het vingeren gisteren en mijn broer kwam binnen en zag dat ik mezelf aan het vingeren was , ik schaamde me en deed de deken over me heen slaan hij ging irritant erover doen dus ik zei tegen hem 'ik heb jij ook horen aftrekken dus hou je mond' toen keek hij mij geërgerd aan en maar begon mij te kietelen dus ik duwde zodat hij van me af ging 

Maar ik heb eigelijk al best lang een oogje op mijn broer dus ik keek hem aan op een manier dat ik nooit deed dus hij vroeg 'kijk niet zo raar'

Ik keek weg en kietelde hem door totdat ik tegen zijn harde lul aankwam en ik keek hem aan en hij wist waarover het ging dus hij stond op en liep weg 

In de avond ging ik terug naar beneden en zag hem film kijken op de bank dus ik vroeg of ik bij hem kon liggen dus ik ging op hem liggen 

Dat doen we namelijk al best wel vaak ik weet niet of het normaal is 

Na ongeveer 10 minuten keken we elkaar aan als een soort van dom stel en ik deed alsof er wat op zijn mond dat dus hij zei dat ik het eraf moest halen 

Ik haalde het eraf en kuste hem omdat ik het gewoon wilde doen en moest doen van mezelf

Het was niet slim maar ik deed het en hij ging erin mee waardoor hij mijn nek begon te kussen en ik hem ook totdat zijn hand onder mijn trui ging en mijn begon te knijpen en masseren bij mijn tieten

Ik liet het toe waardoor we ons uitkleden en hij mij naar zijn kamer nam en we hadden plezier in bed omdat hij wel lief mee deed en zacht 

Maar is het normaal dat ik naar bed ga met hem?

Of is dit conpletely pshyco?

Top 10 dingen die nooit zijn gebeurt

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Nee dit is niet normaal maar hebben jullie ook geslachtsgemeenschap gehad want dat is strafbaar voor je broer want hij is 18 en jij 14 dus dat is niet normaal dus zal als ik jou was niet doen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 14, 2025

Dat de politie hier maar niet achter komt: een 18-jarige die seks heeft met iemand van 14 is een pedofiel, of dat ju met zijn zusje is of niet.

Forum|alt.badge.img

Beste Snoop,

Ik begrijp dat je je eventueel zorgen kunt maken of dat dit oke is of niet. Maar ik zou gewoon lekker door blijven gaan en doen alsof dit helemaal normaal is. 

PS: Als je je sokken aanhoud is het al helemaal niet raar.

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 14, 2025

Hoi ​@Snoop123 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

• October 15, 2025

Dat de politie hier maar niet achter komt: een 18-jarige die seks heeft met iemand van 14 is een pedofiel, of dat ju met zijn zusje is of niet.

De politie zou hier niet achter komen eerder familie 

• October 15, 2025

Beste Snoop,

Ik begrijp dat je je eventueel zorgen kunt maken of dat dit oke is of niet. Maar ik zou gewoon lekker door blijven gaan en doen alsof dit helemaal normaal is. 

PS: Als je je sokken aanhoud is het al helemaal niet raar.

@SkibidiToiletLegend123  dit is niet normaal dit is incest