Skip to main content

seks met beste vriendin

• March 20, 2025
  • 4 reacties
  • 2047 Bekeken

Hallo iedereen,ik jongen 15j heb al sinds ik 4 jaar ben al een meisjes vriendin en ze betekent veel voor me en 2 dagen geleden hadden we afgesproken( dit doen we vaker ) en in eens zij ze laten we naar Mijn huis gaan ik ging daar akkoord mee haar ouders waren werken we lagen op bed en ze wou film kijken ze zette een romantiche film

aan en toen op de film waren mensen het aant doen Ā en ze kwam op me zitte en deed haar topje uit en ik kreeg meteen een stijve omdat ze hele

mooite rondingen heeft en ze is al 16 jaar en ze heeft me toen gepijpt afgetrokken met haar borsten en we hebben ongeveer 2 uur in totaal seks gehad en nu zit ze mij de hele tijd naaktfotos te sturen en ik ben heel bang om de vriendschap te verliezen

(iemand tips)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Weet de weg
  • March 20, 2025

Geloof me als je haar al sinds je 4de kent ben je echt al goed naar elkaar gegroeid en hoef je echt niet bang te zijn om haar kwijt te raken ofzo ook als jullie dit gedaan hebben dus wees maar niet bangĀ 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 20, 2025

Hey

Was niet leuk dan om zoon knap meisje sex te hebben met mooie rondingen šŸ’wat was cup dat als vragen mag.
Als ikĀ  jouĀ  was praat met haar of vind je haar niet leuk het klikt wel leuk wat jullieĀ  hebben gedaan twee uur lang dat wil toch elk jongen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 18, 2025

Ik ben jaloersĀ 

Forum|alt.badge.img

Aangezien zei er mee ā€œbegonā€ zou ik niet bang zijn als ik jou was. Geniet er maar gewoon van!