Vraag

seks met beste vriend

  • 29 June 2023
  • 3 reacties
  • 2152 Bekeken

Badge

Hoi 

Ik ben 15 jaar en mijn vriend ook 15

Ik zal het hele verhaal ff uitleggen het zit dus zo

Mijn ouders waren een weekend weg en ik was het hele weekend alleen thuis dus ik dacht leuk nodig een vriend uit om te komen helpen op de boerderij "ik woon dus op een boerderij" dus hij zei leuk ik dan kom ik dus volgende dag hij komt in de middag langs ik zei laten we eerst kijken bij de koeien dus wij lopen naar de schuur ik zeg heb je laarzen mee hij zei nee dus ik zei doe mijn oude maar aan dat zijn van die Stilton stalen neus laarzen hij deed ze aan toen werd hij volgens mij een beetje geil hij kreeg helemaal een stijve maar ik dacht zeg maar niks we liepen naar de stal en er moest een baal voor de koeien worden opgehaald dus ik zei we hebben eerst een klusje op de grote trekker (voor de liefhebbers was het een John Deere 7R 350)  dus wij stappen in de trekker ik start hem enzo zo hij gaat zitten op de bij rijders stoel zitten ik rij naar de ballen toe hij vond het het helemaal leuk dus toen dacht ik mischien is het leuk als hij ook ff een stukje gaat rijden hij wou namelijk ook bij een boer werken dus ik zei zo van kom we draaien ff van stoel jij mag een ff een stukje rijden 

Hij zei nee dat hoeft niet maar ging toch zitten op de bestuurders stoel dus ik hem uitleggen hoe het werkt en we gingen een stukje rijden en het ging super goed en hij vond het echt leuk toen hadden we de baal gepakt met de trekker en weer in de stal gereden maar ik merkte ondertussen dat hij een enorme stijve had gekregen en daardoor heb ik ook een stijve gekregen  hij had de trekker geparkeerd toen deed hij de trekker uit en toe. Was het een beetje genant en toen zei hij heb je een stijve ik zei ja jij ook zeker hij zei ja en moest lachen ik vroeg hoe groot zijn penis was hij wist dat niet toen vroeg hij het aan mij en ik zei weet ik ook niet toen zei hij in een keer zullen we elkaars piemels aan elkaar laten zien ik zei isg dus wij trekken onze broeken uit en wij worden helemaal geil

Die van mij was iets groter en toen ging we helemaal rukken in de trekker eerst gewoon elk aan zijn eigen en toen gingen we aan elkaars zitten rukken en pijpen. We deden onze broek weer aan en liepen weer naar binnen in het huis en toen gingen we naar boven naar mijn kamer en gingen  weer verder en toen vroeg ik als hij al eens een keer heeft geneukt hij zei nee ik zei ik ook niet zullen we het nu doen zei ik hij zei dat is goed maar dan wil ik eerst jou neuken dus hij neukt mij eerst en het was zooo geil ik ging helemaal zijn naam kreunen en toen mocht ik hem neuken ik had dat dus nooit gedaan en hij is best klein dus het was super strak die kont maar was zooo lekker hij was dus in mij klaargekomen en ik in hem 

Maar wij weten zeker van elkaar dat we geen SOA hebben maar nu is mijn volgende vraag

Voor mijn gevoel is dit best gay en is dit wel normaal?

 

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

In mijn ogen ben je pas gay als je verliefd bent op een jongen dus niet als je alleen seks met hem hebt. Ik neem aan dat je het ook alleen uit genot doet en niet uit liefde. Ik zou wel volgende keer met condoom doen en als je dat echt niet gaat doen heel goed schoonmaken want je weet nooit zeker of iemand geen soa heeft tenzij hij een test heeft gedaan en jij natuurlijk ook.  En als het voor je gevoel gay is en je voelt je daar niet goed bij zou ik het niet doen maar je moet natuurlijk doen wat je zelf wil en niet denken van o dat is gay dus raar dus dan doe ik het maar niet niet dat iemand er achter gaat komen. Ik hoop dat dit hielp groeten vleesstok.

Reputatie 3
Badge +1

Seks is gewoon heel lekker en je was gewoon geil,. Of je gay bent zal je zelf achter moeten komen. Ben je verliefd op die jongen? Het is heel normaal om seks te hebben met jongens hoor, dus maak je geen zorgen daarover.

Ik ben zelf bi en doe het met jongens en meisjes. En bijna alle jongens die ik ken hebben wel eens een keer wat met een jongen gedaan, dus maak je daar geen zorgen over.

Als je allebei nog nooit geneukt hebt is de kans klein dat je een soa hebt. Zolang jullie alleen seks met elkaar hebben hoef je geen condoom om, maar als je ook met andere jongens of meisjes seks gaat hebben zou ik wel een condoom om doen. Zonder condoom is seks natuurlijk lekkerder, maar met wel veiliger als je van de andere niet weet of die een soa heeft.

 

Badge

Super bedankt voor de reacties

Ik vond het eigenlijk wel echt super leuk we gaan het mischien vaker doen

 

Reageer