Vraag

seks met beste vriend

  • 15 March 2021
  • 6 reacties
  • 1602 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben jasper. 
 

ik ben hetero maar wil heel graag een x seks met een jongen en aftrekken en pijpen en misschien wel anaal genomen worden. Ik ga vrijdag met mijn beste vriend afspreken en hij is ook hetero maar ik denk dat hij dit ook wel is wil proberen want hij geeftt altijd wel signalen af en hij kreeg een keer een stijve toen ik me kont liet zien voor de grap. Nu wil ik hem graag samen met hem aftrekken en elkaar pijpen en misschien elkaar anaal nemen hoe pak ik dit het beste aan. Want als ik er zo maar over begin denkt die dat ik gay ben of word het ongemakkelijk en raar. 


6 reacties

Reputatie 3
Badge +3

hey @Anoniempje0170,


Begin er subtiel over bouw het langzaam op. en dan vraag je hem of hij het wil doen zeg daar bij dat je het gewoon een keer wel proberen en dat je niet gay bent. Hopelijk heb je hier iets aan.

Jaa maar dadelijk zegt die nee ofzo en denkt die dat ik gay ben en is de hele vriendschap kapot 

Ik zat der zelf dus aan te denken om te vragen of hij ooit al eens ge experimenteert heeft met jongens als hij ja zegt word het allemaal wat makkelijker of ik laat anale seks zien en zeg dan heel subtiel ik ben best benieuwd hoe dat voelt jij niet? 

Reputatie 3
Badge +3

Oké jouw plannen zijn ook helemaal goed hoor

Reputatie 6
Badge +7

Precies, heb-jij-wel-eens-dit, heeft-er-wel-eens-iemand-bij-jou-dat, en ik-ben-wel-benieuwd-hoe-dat-is en als hij er ook voor in is haakt hij vanzelf in met het briljante idee om het op elkaar te proberen. 

 

Badge

Heya!

Ik zou wel graag willen weten hoe het is afgelopen ;)

Reageer