Vraag

seks met 14 jaar

  • 16 July 2020
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en ik wil seks hebben maar mag niet ik wil het eigenlijk stiekem doen kan het dan wel


2 reacties

Volgensmij mag je vanaf je 14e seks hebben. Al snap ik die regel niet helemaal want van mij mag het als je er klaar voor bent! En seks moet je altijd stiekem doen dus.

Ik neem aan dat je het van je ouders niet mag dan. Dat begrijp ik op zich wel, ze vinden je nog erg jong.

Maar als jij (en je vriendinnetje) er klaar voor zijn kun je eens wat proberen. 

Heb je al een vriendinnetje? Zo ja, heb het er eens met haar over, of zij er al klaar voor is. Begin dan eerst een met elkaars lichaam ontdekken, dat kan ook al heel spannend zijn. Desnoods gaan jullie samen of bij elkaar masturberen. Dus nog niet per se geslachtsgemeenschap de eerste keer.

Als jullie dit wel gaan doen, doe het dan wel veilig. Gebruik minimaal één vorm van anticonceptie om zwangerschappen te voorkomen. Maar het beste is dat je vriendin de anticonceptiepil slikt en jij een condoom gebruikt. Zo is de kans op tienerzwangerschappen zo klein mogelijk:wink:

 

Groetjess

Reageer