Vraag

seks met 10 jarig meisje

  • 17 July 2020
  • 4 reacties
  • 3734 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo ik ben 13 jaar en heb gisteren seks gehad met een 10 jarig meisje ik leerde een 10 jarig meisje kennen en we spraken veel af gisteren spraken we bij mijn huis af , mijn ouders waren niet thuis , we gingen naar mijn kamer en ik ging op mijn bed zitten opeens vroeg ze of ik mijn gordijn wou toe doen , ik deed mijn gordijnen dicht en toen ik terug ging zitten was ze opeens weg ik roepte haar naam en vroeg waar ze was ze zei dat ze op het wc zat dus ik ging terug gaan zitten op mijn bed toen ze terug de kamer in kwam was ze naakt en kreeg ik een stijve opeens vroeg ze mag ik jou penis zien ik zei ja toen toonde ik hem ze begon te strelen over mijn penis en opeens begon ze me te pijpen , toen ze stopte vroeg ze of ik haar wou neuken ik zei ja maar wel ga ik eerst een condoom om doen ze zei dat hoef niet ik heb mijn regels nog niet so , dus ik deed geen om , toen begon ik haar te neuken , ze had eerst pijn dus ik vroeg of ik moest stoppen maar ze zij dat ik niet moest stoppen dus Deed ik door na paar minuten had ze geen pijn meer , achter dat ik in haar ben klaargekomen stopte ik , toen gingen we samen in de douche , dan achter dat we douchten ging ik op mijn bed liggen (met alleen mijn onderbroek aan) toen kwam zij naakt op mij liggen en we zoenden . Mijn vraag is of dat Da erg is ofzo voor haar 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

hey, anoniem.be

 

deze site kan miss helpen

 

met regels bedoelde ongesteldheid?

 

zo ja,

het is goed mogelijk dat ze nog niet zwanger kan worden maar dat is niet onmogelijk, om het zeker te weten kan je met haar een zwangerschapstest doen en miss de volgende keer toch ff een condoompje ookal is het voor een goed gevoel.

 

ik hoop dat dit je een beetje helpt

 

MVG annoniemejongen

Ik geloof eigenlijk helemaal niets van dit verhaaltje. Ik heb even je andere topics gekeken en dat versterkt mij voorgevoel nog meer. Als dit inderdaad verzonnen is; ga je schamen en stop met andermans tijd verpesten op dit forum.

Voor die kleine kans dat het wel waar is zal ik nog even serieus proberen te blijven.

 

Als dat meisje nog niet ongesteld is geweest hoeft dat niet te beteken dat ze niet zwanger kan worden. Dit is een veelvoorkomende gedachte die voor heel veel problemen kan zorgen. In het ergste geval heb je haar zwanger gemaakt. In je andere topics valt te lezen dat je al eerder seks hebt gehad. Aangezien je geen condoom droeg zou het ook kunnen dat je haar hebt besmet met een soa. 

Omdat ze nog zo jong (klein) is, en nog niet in de puberteit zit (want nog niet ongesteld) was haar vagina misschien nog wel niet toe aan seks. Dit veroorzaakte ook de pijn die ze tijdens de penetratie ervoer. Het zou kunnen dat je daarbinnen dingen hebt stuk gemaakt tijdens de geslachtsgemeenschap.

 

Dus op de vraag, ‘is dit erg voor haar?’;   Ja

Reputatie 7
Badge +7

Hallo Anoniem.be,

 

ik zal even uitleggen wat hier over in de wet staat. Seks onder de 12 jaar is altijd strafbaar. Ook al ben je ongeveer even oud, en ook al willen jullie het allebei. Knuffelen of tongzoenen mag wel, als jullie het allebei willen.

 

Volgens de wet is het verboden om onder de 16 jaar seks met elkaar te hebben, maar ben je tussen de 12 en de 16 dan wordt het niet altijd als verkeerd gezien. Bijvoorbeeld als het leeftijdsverschil niet zo groot is, als jullie het allebei willen en/of als jullie verkering hebben. Het is strafbaar als de seks onder dwang, misleiding of met geweld plaatsvindt of als er aangifte wordt gedaan.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo allemaal dit heeft mijn vriend gepost hij had stiekem mijn gsm genomen en hij weet mijn wachtwoord dus dit is niet waar

Reageer