Vraag

seks mer zus

  • 24 July 2020
  • 4 reacties
  • 1545 Bekeken

Badge

hallo ik ben een jongen van 14jaar en mijn zus van 16 is best wel knap en ik wordt best wel geil als ik naar haar kijk, ik fantaseer ook meerdere malen dat k seks heb met mijn zus is dit raar?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ja dat kun je wel zeggen ja dit is behoorlijk raar en totaal niet acceptabel en ik zou als ik jou was bij haar onder de douche gaan zonder te vragen en dat vind ze waarschijnlijk heel geil

Je zit midden in de puberteit, niet zo gek dat je snel opgewonden raakt van meiden dus. Maar fantaseren over seks met je zus is best raar inderdaad. Seks met familieleden is sws niet ok. Ik zou zulke gedachten snel uit je hoofd zetten en er vooral niet aan toegeven. Kan de gezinssituatie compleet stuk maken.

 

Groetjess

Heyy

Ik vind het persoonlijk een beetje raar. Zo van die mensen die seks met een familielid willen/hebben. Ik moet al overgeven van het idee bij seks met m'n zus.

Kijk het kan in je latere leven ook heel ongemakkelijke situaties opleveren. Doe dat soort dingen gwn niet. Ook niet als je zus het ook zou willen.

Groetjs

Reputatie 1
Badge +2

Je andere topic gaat er ook over waar iedereen je gewaarschuwd heeft en nu begin je weer over sex met je zus .

Kan gewoon niet dat je dit wil want je brengt zoveel ellende levenslang. 

Hou op en zoek een meid .

Sex is fijn maar niet van levensbelang beheers je en zeker tegenover je zus .

(regel verwijderd door de Kindertelefoon)

Reageer