Skip to main content

seks meisje: tips voor vingeren?

• September 9, 2026
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Ik ben een meid van 16 en verlang erg naar seks. Ik heb geen vriendje maar hebben jullie andere tips voor vingeren of masturberen wat is bijvoorbeeld een fijne manier voor vingeren?????

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 10, 2026

hoii, als ik vinger maak ik mijn kut altijd eerst een beetje nat met water of glijmiddel of soms vinger ik een beetje en gebruik ik ´mijn eigen water´. vaak doe ik het met twee vingers en ga een beetje op en neer en ronddraaien enzo en mn clit een beetje masseren en zo een paar minuten door ofz maar wat ook fijn is is iets van een speeltje zoals een dildo die kan trillen ofz en dat voelt ook wel lekker, dat is eig dat je vingerd alleen met iets anders dan je vingers zegmaarrr. btw ga geen makeupkwast ofz gebruiken want dat levert infecties op!!!!

XXXX

• Net nieuw
  • September 10, 2026

Ik ben zelf een jongen (bi) en heb ook wel zin in seks vaak maar wat ik dan doe pak ik een komkommer ofzo en een condoom of ballon en die doe ik er over heb gebruik dan als dildo 

hooelijk heb je hier iets aan

xx Charlie!

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • September 11, 2026

Probeer een tandenborstel steel met ribbeltjes en je moet tijd nemen en ontspannen

Louise_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • September 11, 2026

Hoi ​@IkbenM 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Tandenborstels of andere huishoudelijke voorwerpen zijn niet veilig om te gebruiken als seksspeeltje. Het gebruik ervan als seksspeeltje kan zorgen voor infecties (door bacteriën) of bijvoorbeeld sneetjes aan de vulva/vagina (bijvoorbeeld door scherpe randjes). Gebruik dus alleen dingen die bedoeld zijn als seksspeeltje.

Groetjes
Louise (De Kindertelefoon)