Skip to main content
Vraag

Seks maar jong😞

• January 1, 2026
  • 16 reacties
  • 890 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy ik ben 13 maar ben eigenlijk best wel klaar voor seks.. Alleen ik vind mezelf niet echt aantrekkelijk ofzo😞 en ik ben single helaas. Maar de jongen die ik ken is er klaar voor maar hoeft mij niet wat ik best jammer vind want ik heb een crush op hem.. En hij weet het ook al 😞maar denk niet dat hij me leuk gast vinden ooit want hij is gewoon 6x zo knap als mij

Groetjes Lina

16 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 1, 2026

Hey, Weet je, het gaat niet om hoe je eruitziet, het gaat om het innerlijk! Je bent mooi zoals je bent en ik weet zeker dat je ooit iemand vindt die jou leuk vindt. 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

Helaas gaat het deze tijd heel erg om uiterlijk 😞

De afbeelding is verwijderd door de Kindertelefoon. Dit gaat in strijd met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum, zodat anderen jou niet herkennen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

@Linaa niemand is knap het klik samen of niet en je bent nog jong neem je tijd dikken knuffel 😉

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

@Maarte_m Ja maar 't voelt wel alsof het binnenkort een keer mijn tijd is dr voor maar ja k ben niet goed genoeg voor iemand of ik ben te veel voor iem😞

• January 1, 2026

hey ​@Linaa ik snap je wel hoor maar ik weet ZEKER dat je ooit iemand vind, misschien niet nu maar over een jaartje, neem gw je tijd en er zijn veel meer leuke jongens hoor! xxxxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 1, 2026

@julia123 Hoop het wel 😞 tot nu toe is elke jongen waarmee k fix mee heb gehad een totale idioot en als elke jongen zo is dan hoeft het niet voor me.. 

• January 1, 2026

oohhww ​@Linaa ja dat is wel n beetje kut, maar probeer anders sport enz uit, ontmoet je weer nieuwe mensen! xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 2, 2026

oohhww ​@Linaa ja dat is wel n beetje kut, maar probeer anders sport enz uit, ontmoet je weer nieuwe mensen! xxx

Veel sporten ben k niet zo goed in. K heb autisme waardoor ik minder snel aan iets kan beginnen ineens en k heb hypermobiliteit waardoor k minder snel kan rennen als gemiddeld kind..

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 3, 2026

Hey Lina ik ben een jonge en ik zou ook echt al lang een keer sees willen maar de meisjes willen mij nooit 

• January 4, 2026

Kijk, zoals ​@Anoniem1038 al zegt zijn er ook jongens die er wel al aan toe zijn, ik zou wachten tot je iemand tegenkomt die je ook echt leuk vind. Xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

Hey Lina ik ben een jonge en ik zou ook echt al lang een keer sees willen maar de meisjes willen mij nooit 

Precies dat. Ik ben van mezelf gwn onaantrekkelijk denk en niemand zegt wat ik aan mezelf kan veranderen om mooier te worden want dan zeggen ze "ja maar je bent al mooi" wat ik dus niet ben😞

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

Kijk, zoals ​@Anoniem1038 al zegt zijn er ook jongens die er wel al aan toe zijn, ik zou wachten tot je iemand tegenkomt die je ook echt leuk vind. Xx

Er zijn genoeg mensen die ik leuk vind maar weinig mensen die mij leuk vinden 😞

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 7, 2026

Hoi Linaa,

Jij bent leuk op je eigen manier. Niet elke jongen gaat voor uiterlijk hoor. Ik ben ook afgewezen door het meisje dat ik bijna 4 jaar leuk vond. Een vriendje gebeurt nog wel voor je. Maak je maar geen druk: je bent pas 13. Je hebt nog lang om iemand te vinden.

Groetjes,

ghast

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Hi,
Je vind echt wel iemand, sommige mensen geven veel op uiterlijk dat klopt, maar dat is lang niet bij iedereen zo en sowieso verschilt het ook per persoon wat diegene aantrekkelijk vind🙃 Bijv. wat jongens op mijn middelbare maakten daar wel opmerkingen over dat ze wat meiden niet mooi vonden, maar ik vond ze er zelf juist wel leuk uit zien. Hoop dat dat een beetje geruststelt, en innerlijk is sowieso veel belangrijker❤

Groetjes :)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

@justGhast Ik hoop dat ik iemand vind.. Ik heb veel vriendinnen die al gezoend hebben ofzo maar ook vriendinnen die nog nooit hebben gehad dat een jongen hun leuk vond. Ik wel maar ik vond hem helaas niet leuk 😞 Ben wel benieuwd naar mn toekomstige vriend! 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

@Cantaloupe Ja ik geef ook niet veel om uiterlijk maar soms ook wel. Maar ik vind innerlijk belangrijker. Ik zou liever een iets minder knappe jongen hebben die me niet gebruikt dan een hele knappe jongen die me wel gebruikt.. En ja dat heb k vaker meegemaakt kwa fix (talkingstage).

Veel jongens die willen dan zo'n meid met grote kont, de kleinste middel en de grootste tieten! Wat ik zelf niet snap want grote tieten hangen sneller behalve als ze nep zijn.. Ik hoop wel dat ik binnenkort een vriend heb die niet gemeen is.