Vraag

Seks maar hoe

  • 25 September 2018
  • 5 reacties
  • 613 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben jongen 16jaar en ik zit al een tijdje met het gevoel dat ik seks wil maar ik heb geen vriendin en idk wat ik nu moet iemand tips?

5 reacties

Hoi

Je hebt zin in seks, maar je hebt geen vriendin. Je zou aan iemand in je omgeving kunnen vragen of jullie samen kunnen "experimenteren", zonder dat jullie een relatie hebben. Dat heet 'friends with benefits'. Het is wel belangrijk dat jullie vooraf goed praten, zodat er later geen misverstanden ontstaan, of om te voorkomen dat er iemand gekwetst wordt.

Je zou ook nog een tijdje kunnen wachten. Het is normaal dat je zin hebt in seks, maar het is veel fijner om te wachten op de juiste partner waar je je goed bij voelt. Vaak is je eerste keer seks dan een veel mooiere herinnering.

Groetjes
Kenshin
Maar hoe ga ik dat doen? Ik durf dat niet echt zo persoonlijk te vragen
Zoiets vraag je alleen aan iemand die je vertrouwt, en waar je je goed bij voelt. Als je het gevoel hebt dat je niet zo'n iemand in je omgeving hebt, lijkt het me verstandig om af te wachten tot je zo'n iemand tegenkomt.
Ik weet ook niet hoe je op een meisjes zou vragen en zeggen He Ik Wil Seks En Alleen Seks. Wel een vreemde gedachte .
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Als je überhaupt nog geen close contact hebt met meisjes zit FWB er waarschijnlijk niet in. De kans dat een meisje je aanbod zou accepteren als je uit het niets erom zou vragen is enorm klein aangezien dat ook wat vreemd is.

Friends with benefits ontstaat meestal meer vanzelf. Je bent al close met iemand. Jullie zijn aan het daten, maar jullie komen erachter dat de gevoelens er niet zijn. In een relatie zien jullie dus vanzelfsprekend beide niets, terwijl jullie wel seks hebben. Draait puur om lust dus. Als dat het geval is kun je zoiets ‘friends with benefits’ noemen. Je moet dan wel oppassen, zoals @Kenshin al zegt, dat jullie er beide hetzelfde (blijven) instaan. Zodra één van beide namelijk wél gevoelens gaat ontwikkelen kan het linke boel worden.

Verder kun je het gevoel nog maar even onderdrukken tot je een leuk meisje ontmoet.

Reageer