Vraag

Seks lukt niet

  • 26 December 2017
  • 7 reacties
  • 918 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik zit met een lastig probleem. Ik heb al een langere tijd een heel lief vriendje. Hij is een paar jaar ouder en had toen al veel meer ervaring dan ik had. Ik had nog nooit een serieuze relatie gehad en ook nog nooit gezoend. Hij wel en hij had in een eerdere relatie ook al seks gehad. We hebben het al sinds het begin van onze relatie over seks gehad omdat hij daar al klaar voor was, maar ik toen nog niet. Hij heeft netjes gewacht tot ik ook klaar was voor een volgende stap. We hebben alles rustig aan gedaan en hebben de afgelopen maanden steeds een stapje verder gezet tot het moment kwam dat ik er klaar voor was om seks te hebben. We hebben genoeg voorspel gehad maar toch liepen we tegen het probleem aan dat zijn penis niet naar binnen komt. Het deed zo ongelofelijk veel pijn, hoe verder hij naar binnen probeerde te gaan hoe erger het werd. Door de pijn hebben wij moeten stoppen, omdat ik echt met tranen in mijn ogen stond. Het heeft daarna een heel klein beetje gebloed, en de pijn bleef nog een paar uur.

Nu vraag ik me af of ik door de pijn heen moet of dat het echt niet kan? En heeft het iets met mijn leeftijd te maken of zijn penis past?

Bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand tips heeft.

7 reacties

Was je angstig op dat moment?
Nee, ik was ontspannen omdat we genoeg tijd hadden genomen voor voorspel. Toen hij probeerde binnen te komen voelde ik wel meer spanning, maar dat was pas toen mijn spieren zich verzetten tegen de pijn. Nu ben ik wel angstig voor de pijn, dus dat zal niet meehelpen bij een volgende keer.
Als je ontmaagd wordt als vrouw doet dat altijd best wel zeer. Misschien is vlies ontstoken, maar ik zou wel een afspraak met de dokter als de pijn aanhoudt. Ook even de vraag hoe oud ben je en hoe oud is je vriend?
Als je ontmaagd wordt als vrouw doet dat altijd best wel zeer. Misschien is vlies ontstoken, maar ik zou wel een afspraak met de dokter als de pijn aanhoudt. Ook even de vraag hoe oud ben je en hoe oud is je vriend?

Ik ben 14 en mijn vriend is 17.
Reputatie 3
Badge +8
Zorg dat je opgewonden genoeg bent. Voorspel en ontspannen zijn betekent niet dat je ook opgewonden en nat bent. Zo niet gebruik veel glijmiddel. In principe zou het dan zonder pijn moeten kunnen.
Mocht het dan nog steeds pijn doen, ga dan even langs de dokter. Misschien heb je dan wel een schimmel oid.

Wat betreft je vragen;
Pijn = Ho. Niet tegen je zin en pijn doorgaan.
Het zou eventueel met je leeftijd te maken kunnen hebben, maar dat betwijfel ik.

Succes in ieder geval.
Het is heel normaal dat de ontmaagding pijn doet en dat er bloed komt. Dus ik denk dat je gewoon door de pijn heen moet en dat waarschijnlijk ook al wel bent, misschien is het als jullie het nog een keer gaan problemen de pijn weg of veel minder.
Als het wel pijn blijft doen elke keer als jullie het gaan proberen zou ik wel even vragen voor informatie bij de dokter. Daarbij is het heel belangrijk dat je je ontspant en vooral voor je eerste keren, want als je heel erg gespannen bent heb je kans dat het inderdaad veel pijn gaat doen en het niet lukt. Succes XO

Reageer