Vraag

Seks lukt echt niet

  • 18 September 2021
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee yall,

Aan de vorige topics te lezen was ik 8 maanden geleden al bezig samen met mijn waar ik inmiddels al een jaar samen mee ben. Seks te hebben maar het lukt echt niet. Vingeren gaat prima met glijmiddel hij zit dan ook echt in mij maar een piemel lukt echt niet. Vaginisme lijkt me niet het probleem want vingers gaat wel. Hoeveel glijmiddel we ook gebruiken het lukt niet. Misschien omdat ik ergens vanbinnen toch niet 100% op me gemak voel? Hij is overigens wel heel lief en als ik aan geef dat het pijn doet stopt die meteen dus idk. Ik ben inmiddels 16 ej toen die tijd 15…

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey!

Het kan zijn dat je te veel druk op jezelf zet, je moet doen wat fijn voelt wanneer je denkt dat je er wcht klaar voor bent.

 

Groeten 

Alleskomtgoed

Reputatie 2
Badge +2

probeer lekker te ontspannen, neem een warme douche en ga dan lekker in bed liggen om helemaal tot rust te komen.

laat je vriend je eerst langzaam vingeren en opwarmen, en probeer het dan nog eens voorzichtig.

 

Je kunt ook een seksspeeltje kopen zoals een vibrator of een dildo en daarmee spelen, dan ben je alleen en helemaal ontspannen. Misschien dat dat de druk weg haalt als het dan wel lukt om hem naar binnen te duwen.

Hij zou hem er dan eigenlijk op een onverwachts moment in moeten kunnen steken zodat je wel helemaal ontspannen bent

Reageer