Skip to main content
Vraag

seks inspo nodigg

• February 16, 2026
  • 6 reacties
  • 854 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

heyy, ik ben een meisje van 14 jaar en heb cupmaat B ik wil graag een keer iets doen kwa seks alleen met wat voor dingen kan ik beginnen en hoe moet dat dan ? ook wil ik een keer iets graag met een jongen doen alleen hoe vind je die?

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 16, 2026

Wat heeft je cupmaat hiermee te maken? 🤔

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 16, 2026

Hey je Klint als mooi meisje maar wacht op een leuke jongen die jou ook leukt vind.

Ik en mij ex waren ook 14  en ze was na maand wilde al sex  eerst wat gevoeld en zo en we hebben wat  samen gedaan met haar beste vriendinen zeg en trio

met vingeren ofzo k zou ook graag met een meisje seks willen hebben

• Net nieuw
  • February 18, 2026

Hey hallo ik herken je probleem,

Ik ben een bi jongen van 16 jaar en fantaseer ook veel over seks omdat ik dat graag wil, met een man of vrouw maakt mij niet uit. Maar ik vind het ook heel lastig om iemand te vinden om seks mee te hebben. Heb je al eens een dildo geprobeerd of je vingers?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

​@Johansweet nee ik heb nog nooit gevingerd en ik wil ook wel iemand vinden om het mee toe doen 

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026

Hoi,
Jij hebt nog nooit gevingerd, lees ik net in een van jouw antwoorden, dus is het slim om gewoon met wrijven te beginnen. vanuit hier kan je gaan vingeren (tip doe het niet tijdens je menstruatie dat word een grote kliederzooi) en miss zelfs een dildo.

Verder spijt het me als ik verkeerde tips heb gegeven, ik ben zelf namelijk een jongen en praat uit ervaringen van bekenden.

Hoop dat het helpt en veel plezier!