Skip to main content
Vraag

seks in kleedkamers

• April 27, 2026
  • 3 reacties
  • 1120 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal, 

Voor de gene die een vorm van seks in een kleedkamer heeft gehad een klein vragenlijstje:

1. Jongen of meisje

2. Bij wel sport heb je seks gehad in de kleedkamer

3. Waren jullie met jongens en meisjes?

4. Wat voor soort seks was het? (Anaal, vingeren, beffen, pijpen, etc.)

5. Vond je het goed?

6. Omschrijf jezelf

7. Wat heb je allemaal in je kut en of kont gehad?

Bedankt voor het invullen!

3 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 27, 2026

Hey allemaal, 

Voor de gene die een vorm van seks in een kleedkamer heeft gehad een klein vragenlijstje:

1. Jongen of meisje Meisje

2. Bij wel sport heb je seks gehad in de kleedkamer voetbal 

3. Waren jullie met jongens en meisjes? Was met vriendinnen en een keer met ex vriendje 

4. Wat voor soort seks was het? (Anaal, vingeren, beffen, pijpen, etc.) Met mijn beste vriendinnen beffen  en elkaar borsten zitten  vingeren en met mijn ex was het anaal en hij best stevig mijn borsten vast gepakt toen was in de douche 

5. Vond je het goed? Ja 

6. Omschrijf jezelf lang bruin haar sportief lichaam Mooi stevig niet hangt cup DD mooi ronde billen 

7. Wat heb je allemaal in je kut en of kont gehad?   Niet echt geke dingen 

Als maar samen aan het genieten bent en doe geen dingen die zelf niet wild 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 28, 2026

Hey allemaal, 

1. Jongen of meisje jongen

2. Bij wel sport heb je seks gehad in de kleedkamer ja

3. Waren jullie met jongens en meisjes?allebij

4. Wat voor soort seks was het? (Anaal, vingeren, beffen, pijpen, etc.) Ijgenlijk alles

5. Vond je het goed? Ja

6. Omschrijf jezelf slank

7. Wat heb je allemaal in je kut en of kont gehad?pen penis buttplug en dildo

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • April 28, 2026

niet echt sex. ik was wezen zwemmen met vrienden en we gingen omkleden in de grote kleedkamer en daar waren we met zijn allen bloot. sommige lieten zien dat ze al wat lichte donshaartjes hadden, moest wel goed kijken want anders zag je het niet. sommige hadden een wat grotere slappe piemel als de ander maar stijf was het dan soms net weer andersom. sommige hadden al een beetje kleverig spul. 1 jongen had een wat dikkere piemel dan de rest, dat voelde toch wel apart. dus elke piemel is anders en voelt anders.