Skip to main content

Hallo. Ik ben een jongen 16 jaar en ik ga binnenkort zwemmen met een meisje 16. Nou hebben we dus via snap al besproken en dat we gaan miss seks gaan hebben. Het zal me eerste keer zijn en heb ik geen idee hoe ik moet beginnen en moet eindigen. Zijn er mensen met tips en dingen wat ik kan doen?

gewoon beginnen met wat je goed voelt en zo door gaan


Laat het gewoon gebeuren, je kunt nooit van te voren weten hoe het gaat lopen 


Ook geen dingen van wat ik eventueel zou kunnen doen? want heb echt geen idee wat ik moet. Gwn beginnen met zoenen ofz? En dan gwn laten gebeuren

 


Gebruik een condoom


Eerst beginnen met kussen en dan tijdens het kussen eerst met je hand over haar bikini heen haar kutje strelen . Ik ben zelf ook een meisje en vind het zelf heel erg geil om te plassen tijdens seks maar dat moeten jullie zelf uitmaken of jullie dit willen. Daarna zou ik met je hand in haar bikini gaan en haar strelen en vingeren en haar eventueel nog beffen en dan daarna pas echt seks hebben.

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

6. Plaats geen choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon


Reageer