Vraag

seks in het bos

  • 10 October 2019
  • 2 reacties
  • 1315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik zal mn echte naam maar niet zeggen maar ik heb vaak seks met mn vriendin in het bos is dit raar?

2 reacties

Nee hoor, deed ik ook altijd voordat we over gingen op kleedhokjes. Voornamelijk omdat dat lekker makkelijk is aangezien we vaak sammen shoppen. Probeer dat ook eens uit als je van gekke plekken houd.
Zorg wel dat ze je niet snappen, want dat is altijd vet ongemakkelijk.
Niet raar want iedereen houd van een beetje spanning zie wel dat ze je niet betrappen want seks in het openbaar is niet direkt strafbaar tenzij dit gebeurt op een plaats waar mensen het kunnen zien. Wordt je betrapt stop het beste en wees eerlijk anders omwille van de plaats kan het wel eens zijn dat ze dit als aanranding zien wat niet zo is.

Ik ben toen ik 13 was betrapt met mijn ex die toen nog mijn lief was in het bos, we zoende en zaten te knuffelen toen opeens "jongedame, jongeman" het bos is geen plaats om te vrijen doordat ik 13 was en mijn lief 13 kregen we een waarschuwing want we kuste dus geen seks en je kent het jong 1ste liefde dan is het continu kus kus.

1tip pas op want het bos is openbaar dus iedereen mag daar komen en dus het risico om betrapt te worden

Reageer