Vraag

Seks, hoe kan ik een meisje vinden?

  • 28 June 2021
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben 13 ik ben een jongen en ik zou graag seks hebben maar kan niemand vinden enige tips om makkelijk een meisje te vinden 


4 reacties

Heyy

 

Ik denk echt dat je geduld moet hebben tot je een vriendin hebt gevonden.

 

Veel jongeren hebben behoefte aan seks dus daar ben je niet de enige in! Echter is het niet dat je dit zo even met iemand doet.. Daarvoor heb je echt een vriendin nodig en daarvoor moet je geduld hebben. Alles komt op zijn tijd en er komt een moment dat jij een vriendin hebt die dit soort dingen wilt doen met jou!

 

Je kan tot die tijd wel masturberen. Misschien heb je nog iets aan dit topic hieronder. Daar staan een aantal tips waarmee je aftrekken misschien lekkerder / leuker kan maken.


Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge

Hey naamnietbekend thanks voor de tip

Reputatie 2
Badge +2

Ik zal zeggen blijf gewoon jezelf . je komt wel op een dag iemand tegen die je leuk vind maar geef het de tijd . alles komt wel goed maar doe noets over haast want dan loopt het fout af

Reputatie 2
Badge +1

13 is te jong, velen vinden dit ook een afknapper. 15/16+ is pas normaal. Velen hebben spijt het zo jong gedaan te hebben, onderzoek heeft bewezen mensen die het op latere leeftijd zijn ook slimmer zijn.

Niet dat het je slimmer maakt, maar het zegt wel wat.

Reageer