Ik ben 13 jaar en ben het aftrekken zat en wil graag eens seks hebben kan iemand mij helpen.
Is dit raar of heeft een van jullie mischien tips?
Ik ben 13 jaar en ben het aftrekken zat en wil graag eens seks hebben kan iemand mij helpen.
Is dit raar of heeft een van jullie mischien tips?
beetje late reactie tho maar is t niet beetke vreemd om op je 13e seks te hebben? (wil ik wel ziek graag hoor, maar ik hou het nog bij masturberen)
Vind het juiste persoon en vraag ernaar
Ik ben ook 13 ik heb een hele goede vriendin waarmee ik het doe, het heeft onze band alleen maar vesterkt
Ik vindt het helemaal niet raar want ik heb daar ook zo veel zin in
ik zou zelf ook wel seks willen hebben maar mijn ouders zijn altijd thuis
mijn ouders waren ook altijd thuis maar ik wou erg graag seks en ik en mn vriendje gingen naar een cafe dichtbij en hadden dan daar in de wc seks
doe dit vooral niet want mensen gaan je horen lol
-onnodige quote verwijderd-
Nee het is wel normaal ik heb het ook wel alleen durf ik er met niemand iver te oraten
-onnodige quote verwijderd-
Nee het is wel normaal ik heb het ook wel alleen durf ik er met niemand iver te oraten
Maar heb je daar wel een goeden vriend voor om het tegen te zeggen
mijn ouders waren ook altijd thuis maar ik wou erg graag seks en ik en mn vriendje gingen naar een cafe dichtbij en hadden dan daar in de wc seks
doe dit vooral niet want mensen gaan je horen lol
Dan heb je maar geluk dat je niet betrapt bent
beetje late reactie tho maar is t niet beetke vreemd om op je 13e seks te hebben? (wil ik wel ziek graag hoor, maar ik hou het nog bij masturberen)
Nou dat zou ik maar iets verder gaan zoals dat bij iemand anders doen
ik zou zelf ook wel seks willen hebben maar mijn ouders zijn altijd thuis
Ja en buiten is ook wel riskant of je moet een goeden plek vinden
ik ben ook 13 mt ik ben een meisje
Als je wilt neuken moet je dat zeker doen maar wel met iemand die er ook achter staat! koop anders een sexs toy
Ik wil wel een seks toy ding kopen maar als ik bestel en me moeder ziet het pakketje en ja dan gaat ze er naar vragen en ja wat moet ik dan doen ?
Ben heel laat. Maar wil ook sex maar heb geen vriendin heeft iemand een idee om sex te hebben terwijlje geen vriendin hebt?
ik ben 14 en wil seks
Nou mijn bestie is 13 en zij is niet echt met seks bezig en deze leeftijd is nog best jong heb gegoogeld dat je seks kan hebben vanaf je 17 dus ik denk dat je nog even moet wachten
Doeggg groetjes anoniemie
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.