Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

seks hebben

• 10 augustus 2019
  • 15 reacties
  • 857 Bekeken

Badge
Ik ben 13 jaar en ben het aftrekken zat en wil graag eens seks hebben kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Jongensnaam 10 augustus 2019, 19:05

Je moet sws eerst een persoon hebben die jij leuk vind en die jou ook leuk vind en dan rustig aan beginnen
Ik ben zelf ook 13 en heb nu al meer dan 7 maanden een vriendin waarmee ik een paar dagen geleden voor het eerst seks mee heb gehad
De eerste paar maanden deden we niet meer dan alleen zoenen
Maar later gingen we ook elkaar aftrekken/vingeren
(soms in het openbaar bv een zwembad kleedhokje)
Als je al een vriendin hebt kun je vragen of ze ervoor open staat om seks met jou te hebben en anders zou je een pussypocket kunnen bestellen
Dat is eigenlijk gwn een nagemaakte vagina of mond waar je je penis in kan steken

Hopelijk heb je hier wat aan en suc6 nog
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Je moet sws eerst een persoon hebben die jij leuk vind en die jou ook leuk vind en dan rustig aan beginnen
Ik ben zelf ook 13 en heb nu al meer dan 7 maanden een vriendin waarmee ik een paar dagen geleden voor het eerst seks mee heb gehad
De eerste paar maanden deden we niet meer dan alleen zoenen
Maar later gingen we ook elkaar aftrekken/vingeren
(soms in het openbaar bv een zwembad kleedhokje)
Als je al een vriendin hebt kun je vragen of ze ervoor open staat om seks met jou te hebben en anders zou je een pussypocket kunnen bestellen
Dat is eigenlijk gwn een nagemaakte vagina of mond waar je je penis in kan steken

Hopelijk heb je hier wat aan en suc6 nog
Badge +1
Als je klaar bent om te neuken moet je dat vooral doen. Maar wel met iemand waar je je goed bij voelt he xx
Badge
Bedankt jangensnaam waar kan ik zo een ding bestellen zonder dat me ouders erachter komen
Reputatie 1
Badge +2
Ik weet niet of je ouders toegang tot je bankafschriften hebben want anders kunnen ze zien wat jij op internet besteld enzo
Je kan er volgensmij ook zelf een maken maar dan moet je ff een filmpje kijken want ik heb daar geen verstand van
Reputatie 1
Badge +2
@Geitje123 heb je al een pussy pocket besteld?
Of weet je nog niet hoe?
Badge
Ik weet nog niet hoe of wat ik ga doen
Badge
@jongensnaam ik ben zelf 12 en wordt 16 Aug 13 mr hoe kwam het nou dat je ineens seks had een paar dagen geleden kuste je haar zo ineens of vroeg je het hoe en wat doe je wacht je tot je moeder weg is en stel je voor als het begint trek je dan langzaam hawr kleding uit en en ga je op haar zitten leg pls uit hoe het allemaal gebeurt gedaitaleerd ofzo sorry ben gwn nieuwsgierig heb nog nooit vriendinnetje gehad ben je wel eens betrapt
Badge
@Jongensnaam toen ik nog in groep 7 zat had een vriend van mij condooms met een andere vriend gekocht gwn om te kijken en de cashier zei ook tegen de mensen die keken laat die jongens toch hun dingen doen ofzo en zit u bijna in 2e en je kan het gwn in supermarkt kopen ze hadden namelijk foto's gestuurd naar groepsapp maar voor zover ik weet hebben ze het niet gedaan tenminste denk het niet natuurlijk want ze stuurden gewoon foto's ove r condooms ik zag je vraag inmiddels heb je het vast al zelf uitgevonden veel succes Diego van daniel
Reputatie 1
Badge +2
@Jongrnsnaam1 ik en men vriendin hadden al afgesproken om seks e hebben want men vriendin vroeg aan mij of ik een keer seks met haar wilde
Dus we hadden bij mij afgesproken voor zaterdag want dan ben ik meestal alleen thuis en we zaten op men kamer met die condoom te prutsen want het lukte niet en toen zoende ze me en gingen we op men bed liggen waar we ons gingen uitkleden
En toen ging ik haar vingeren De tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 9
En ze ging mij nog pijpen en toen ging ze op me liggen en ging ik in haar vagina maar het leek ons toen geen goed idee om zonder condoom te neuken dus gingen we opzoeken hoe dat dan moest en toen het eindelijk was gelukt gingen we verder en kwam ik klaar in men vriendin maar gelukkig had ik wel een condoom om
En je laatste vraag was of ik weleens was betrapt
Het antwoord daar op is ja
Ik ben door men moeder en broer weleens betrapt op aftrekken

Nou dat was dus mijn verhaal
De tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 9

Doei
Badge
Thanks man sorry voor de rare vragen
Reputatie 1
Badge +2
@Jongrnsnaam1 dat waren niet perse rare vragen
Badge
@jongensnaamHaha thanks man ik mag je wel iedereen op dit forum is facking aardig
Reputatie 1
Badge +2
@Jongrnsnaam1 het is ook wel de bedoeling dat mensen aardig voor elkaar zijn 😊
Badge
Hoi allemaal,

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes,
Griselle van De Kindertelefoon
Badge
Haha ja maar toch

Reageer