Skip to main content
Vraag

Seks hebben

• December 19, 2025
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Ik ben een jonge van 15 en ik wil gewoon een keer echt seks hebben.

Weet iemand een goede manier of [verwijderd] daar voor?

Een deel van tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 6:  Plaats of vraag niet naar (seksuele) links op het forum.

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 19, 2025

Geen site. Seks is niet iets om gewoon even te "doen", volgens mij moet het een fijne en speciale ervaring zijn en dus niet iets wat je met een vreemde gaat doen. Je hebt daarvoor een lieve vriend(in) nodig. Bovendien zijn zulk soort sites ook 18+ denk ik, en mogelijk kom je rare mensen tegen daar. Ik raad dat af.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 19, 2025

Ik voel je helemaal bro. Soms dan kijk ik naar mijn crush en dan denk ik van "ik wou dat iedereen zo'n freak als ik was" 😔. Gwn wachten tot het moment komt bro

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 19, 2025

Tsja, de eerste vereiste is dat je iemand vindt om het mee te doen. Die vind je hier niet.  Zijn er geen leuke mensen op school of in je sportclub?  Kom niet al te gretig over, dat vinden veel mensen creepy.  Doe vriendelijk en attent en misschien wordt er iemand verliefd en dan komt het er misschien wel van.  

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 19, 2025

Het heeft geen nut meer om te reageren voor de mensen die dat willen. Het account is of verwijderd of gebanned.

Groetjes,

ghast