Skip to main content

Seks gehad, wat nu?

• December 26, 2017
  • 9 reacties
  • 2972 Bekeken

Hoi, ik ben 15 jaar en ik vierde gisteren kerst met mijn familie en vriendin + de ouders samengevoegd en mijn broer zijn vriendin haar familie. Het was erg leuk maar mijn vriendin stelde gisteren voor of zij bij mij mocht slapen, dit was echt onverwachts trouwens. Maar ja, het mocht (we hebben al 2 jaar met elkaar en onze ouders weten er van) en het was best wel een leuke avond. We begonnen te netflixen enzo en het begon eigenlijk echt normaal. Toch daagde ze mij een beetje uit en ze zag dat ik een stijve had dus ze begon me meer aan te raken bij mijn lul. We hebben, veilig, seks gehad met condoom en mijn vriendin had ook de pil ingenomen dus ze is niet zwanger geraakt ofzo. Ze vond het echt leuk om te zien dat ik echt aan het 'genieten' was vertelde ze. Maar nu wilt ze vaker seks met mij hebben en ik vind dat geen probleem maar is het idee er achter niet raar? Ik ben pas 15 en zij trouwens ook maar ik vind het idee er achter wel raar, onze ouders gaan we dit natuurlijk niet vertellen (hoe goed zij met elkaar zijn en hoe goed zij ons kennen) want we weten niet precies wat hun reactie zal zijn. Nu ben ik zo'n jongen dat ik ook geen geheimen kan bewaren voor mijn ouders en ik gewoon vertel wat ik heb gedaan of wat mij dwars zit.. dus nu even alle vragen onder elkaar:

- is het idee niet raar dat mijn vriendin, van ook 15 jaar oud, vaker seks met mij wilt?
- moet ik het mijn ouders vertellen, of dat juist weer niet?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik zit eigenlijk in een soort van 'loop' waar ik niet weet met wat ik moet doen.
Tevens wil ik jullie een fijne jaarwisseling toewensen, en een gezegend 2018!

9 reacties

• December 26, 2017
Ik vind "vaginale" seks eigenlijk dan te ver gaan. Dingen zoals aftrekken/vingeren vind ik beter op die leeftijd. Maar ja het zijn jouw beslissingen. Eerlijk gezegd zou ik het wel aan je ouders vertellen.

Gr. Robburt

• December 26, 2017
- Onnodige quote verwijderd -

Gelijk geef ik je zeker, het was ook niet mijn bedoeling om het op deze manier te laten eindigen maar gebeurd is gebeurd. Toch kan je statement mij iets doen aangezien, wat jij zegt over vaginale seks, wel waar is. Bedankt voor je reactie.

• December 26, 2017
Heyy ik zal proberen om je vragen te beantwoorden, dat leeftijd dinges van wanneer je seks mag hebben kan je hierop vinden: http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/
Oke de vragen.
- nee totaal niet raar.
- Dat kan ik voor jou niet kiezen.. maar ik vertel ff wat ik zou doen: ik zou het niet vertellen want ik vind seks privè etc. Maar je moet voor je eigen kiezen..
Ik hoop dat ik je heb geholpen!
Xxx Agirl1234
En jij ook fijne feestdagen

• December 26, 2017
Op je eerste punt:
Zelf zal ik niet oordelen of het raar is, maar jullie lijken in ieder geval goed voorbereid , dus erg lijkt het mij niet.
Je ziet namelijk ook kinderen met een lagere leeftijd en minder goede verhalen daarover op dit forum.

Voor punt twee:
Of je het met jouw ouders deelt lijkt mij geheel aan jou en jouw relatie met je ouders liggen. Zelf zou ik het niet (direct) vertellen of delen, maar als zij zulke dingen accepteren en het jou kan helpen, dan kun je daarvoor gaan.

• December 26, 2017
Heyy ik zal proberen om je vragen te beantwoorden, dat leeftijd dinges van wanneer je seks mag hebben kan je hierop vinden: http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/
Oke de vragen.
- nee totaal niet raar.
- Dat kan ik voor jou niet kiezen.. maar ik vertel ff wat ik zou doen: ik zou het niet vertellen want ik vind seks privè etc. Maar je moet voor je eigen kiezen..
Ik hoop dat ik je heb geholpen!
Xxx Agirl1234
En jij ook fijne feestdagen

Je hebt me zeker meer informatie gegeven, bedankt! 😃

• December 28, 2017
Ik vind 15 totaal geen rare leeftijd als jullie het alle bij willen en dr open voor staan dan moet je dat lekker doen en je hoeft het niet perse aan je ouders te vertellen want ik denk dat als jullie vaker bij elkaar slapen hun het wel weten dat jullie dat doen (ik spreek uit ervaring?)

• December 29, 2017
15 jaar is geen vreemde leeftijd om voor het eerst seks te hebben, ben zelf ook op deze leeftijd ontmaagd.
Als jullie er beide voor open stonden en elkaar goed vertrouwden is er niks verkeerds aan, en ik ga ervan uit dat jullie je goed voelen bij elkaar, aangezien je al 2 jaar een relatie hebt.
Ik zal het niet aan je ouders vertellen of iets dergelijks, jou seksleven is niet hun seksleven. Wanneer ze erom vragen of je eerste keer veilig was bijvoorbeeld, kun je hierop natuurlijk wel 'ja' antwoorden.

Succes en veel plezier nog.
Purpledog

• January 2, 2018
-Nee, het is niet raar. 15 is een normale leeftijd dat je zulke dingen wilt gaan doen/uitproberen en als jullie je er allebei goed onder voelen zou ik me helemaal geen zorgen maken, want eigenlijk heeft seks geen leeftijdsbegrenzing.

-Ik zou het persoonlijk niet aan me ouders vertellen (als ze er niet naar vragen). Als ze het echt willen weten kun je daar natuurlijk gewoon eerlijk over zijn, waar jij je goed bij voelt. En ouders weten meer dan je denkt. Ik denk als jullie bij elkaar willen slapen dat hun er ook wel rekening mee houden dat er zulke dingen kunnen gaan gebeuren.

• July 17, 2020

Als jullie het goed voor bereiden kan je wel neuken

wel vertellen