Skip to main content
Vraag

seks gehad met vrienden

• May 9, 2021
  • 5 reacties
  • 6782 Bekeken

Toen ik met 2 vrienden (1 meisje en 1, jongen) ging zwemmen voelde ik in het zwembad dat mijn 2 vrienden al naar elkaar keken.

Ik had dan maar gezegd dat we er misschien beter uit gingen. Het was overgens mega druk en toen er geen hokjes meer waren hebben we maar alle 3 in een familie hokje gekropen. We gingen alle 3 de andere kant op kijken.

Maar bij mijn vrienden ging dat niet goed. Mijn vriendin deed gewoon haar bikini uit recht voor ons. Ik dee alsof het niet goed was maar werd er wel geil van. Er is dan niks meer gebeurt.

Maar toen we alle drie naar het huis van mijn vriendin gingen,was er niemand thuis.

We zaten op haar kamer toen ik even naar toilet ging en terug kwam zat mijn vriend aan de borsten van mijn vriendin. Ik liep weg omadat ik het eng en raar vond maar ik vond het zo geil dat ik gewoon mee gedaan heb. Het was onze eerste keer. We hebben letterlijk alles gedaan. Gepijpt ,gebeft geneukt, we hebben zelfs double penetration geprobeerd. Ik ben zelf ook geneukt in mijn kont. Ik ben 15 jaar en vond het geweldig en ik vraag me af of het verstandig is om het nog te doen? 

5 reacties

• May 9, 2021

Hii! Als je het graag wou doen dan kan het opzich wel en als hun dat ook prima vonden dan is er niks mis mee.

• May 9, 2021

Een mens moet wat mij betreft doen wat hij/zij wil. Dat geldt ook in dit geval, als jullie er alle drie mee instemmen moet je vooral je ding doen. Pas echter wel op dat het (op de lange termijn) jullie vriendschap niet beschadigd, want dan was het het niet echt waard lijkt me.

Sidenote: heb altijd veilig seks met een condoom. Mocht zij de pil slikken, dan helpt dat zeker, maar alsnog is een condoom aan te raden ivm nog betere anticonceptie en bescherming tegen SOA’s.

• May 9, 2021

Als jullie het alle drie oke vinden/vonden kan het gewoon.  

• May 9, 2021

: je bent in je kont geneukt door die Jongen?  Ben je bi ? En die andere jongen ook of was het gewoon om te experimenteren etc ?

• May 9, 2021

@Jemama12  het was eerder om te experimenteren