Vraag

seks gehad met stiefzus

  • 1 May 2023
  • 3 reacties
  • 1810 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik heb vandaag seks gehad met mijn stiefzus en we vonden het allebei heel lekker 

maar wat vinden jullie er van 

 

ps we zijn allebei 13 en we vonden het allebei goed en onze ouders waren niet thuis en we deden het veilig


3 reacties

Als je eerlijk wilt weten wat ik ervan vind… ik vind het heel onverstandig en niet goed. Jullie zijn sowieso nog heel jong en je kunt er spijt van krijgen. Het is dan wel stief maar je woont toch bij elkaar.

Reputatie 1
Badge +2

Ja maar ik kom er om de week en we slapen op dezelfde kamer en zij trok mij soms af en ik vingerde haar en dat vonden we ook heel lekker en geil en toen vroeg ze of ik wou neuken en toen zijn ik eigenlijk wou ik dat ook wel vragen

Badge

Hoi ik heb vandaag seks gehad met mijn stiefzus en we vonden het allebei heel lekker 

maar wat vinden jullie er van 

 

ps we zijn allebei 13 en we vonden het allebei goed en onze ouders waren niet thuis en we deden het veilig

Het is misschien niet heel verstandig omdat jullie in 1 huis wonen en als je ruzie krijgt heeft dit er misschien wel invloed op, maar jullie zijn geen bloedverwanten van elkaar dus zolang jullie het allebei goed vinden kan het geen kwaad.

Reageer