Skip to main content

Zoals ik al in de titel al aangeeft is dat is seks heb gehad met een pester 

hij pest mij vaak maar soms is hij ook aardig tegen mij. We moesten van de docent samenwerken aan een opdracht. Ik moest bij hem thuis samenwerken maar blijkt uiteindelijk zijn ouders niet thuis te zijn 

men toen gebeurde het. Hij duwde mij op bed en we hadden seks. Eerst wilde ik het niet maar op een gegeven moment vond ik het toch wel leuk. Ik had vroeger toen hij mij minder irritant deed was ik verliefd op heb 

maar wat moet ik nu doen want we moeten volgende week weer bij hem thuis aan de opdracht bezig 

Groeten van Anoniem.05 (naam veranderd door kindertelefoon i.v.m. regel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. (email-adres; deels)

Is afhankelijk van wat je wil natuurlijk. Als jij wil dat het zelfde gebeurd mis gwn gaan en kijken wat er gebeurt maar als je dat niet wil misschien tegen hem zeggen of niet gaan

Hoii,

Als je het zelf wil dan is het geen probleem. Wil je het eigenlijk niet, dan moet je er direct mee ophouden en het met iemand bespreken. Een mentor, vertrouwenspersoon of je ouders, zij kunnen je helpen hem te vermijden dat je geen last meer van hem. Ook kunnen zij ervoor zorgen dat je die opdracht niet (met hem) hoeft te doen.

Veel succes met alles!

Reageer