Skip to main content
Vraag

seks gehad met buurmeisje

• April 16, 2026
  • 7 reacties
  • 1331 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen,

Ik moet dit echt even kwijt, want mijn hart klopt nog steeds in mijn keel als ik eraan terugdenk. Dit is echt gebeurd, vorige week in ons appartementencomplex.

Ik woon in een vrij nieuw gebouw met meerdere appartementen per verdieping. Niet zo’n groot huis met alleen één buur, maar een echt flatgebouw. Die avond had ik enorme zin en ik wist dat de garage beneden meestal leeg is ’s avonds. Ik ben naar beneden gegaan, heb me in een donker hoekje achter een paar auto’s verstopt en mijn broek naar beneden gedaan.  Ik begon langzaam te aftrekken, ogen dicht, helemaal in mijn eigen wereldje.

En toen kwam mijn buurmeisje terwijl haar vriend boven zat we hebben seks gehad elkaar geneukt, gekust enzovoort maar ben klaargekomen in haar en dan zijn we allebei naar boven gegaan en buurmeisje bij haar vriend terwijl hij ni beseft wat we zonet gedaan hebben 

Wat moet ik doen wat als ze zwanger is door mij terwijl ze een vriend heeft 

7 reacties

RoosjeRood
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 2, 2026

Hoi, wat vervelend voor je hoe je, je nu voelt!

Ik zou regelmatig aan dat buurmeisje vragen of ze zwanger is en als ze zwanger is, dan weet haar vriendje toch niet dat je met haar hebt gevrijd!

Meelevende groetjes,

RoosjeRood🐮

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 2, 2026

Heb je het nog eens gevraagd of ze zwanger is want je bericht is 2 maanden oud dus zou nu toch wel moeten weten of ze zwanger is .

Maar ja als ze zwanger is dan heb je wel een probleem dan moet ze abortus doen of ze moet het willen houden als dat kan met jullie ouders .

Of je moet het kindje ter adoptie weg geven dat kan ook nog. 

Maar doe het de volgende keer wel veilig 

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Anoniem2365,

Het is ongetwijfeld een moeilijke situatie voor je nu. Ik denk dat het belangrijk is om hier met je buurmeisje wel over te praten, ookal is dat misschien moeilijk en ongemakkelijk. Het is belangrijk om te weten hoe zij er over denkt.

Misschien gebruikt ze anticonceptie, maar dan nogsteeds denk ik dat het goed is om samen over het incident te praten. Misschien hebben jullie wel spijt, en als het niet uitgepraat wordt blijf je er mee lopen. Wij zijn er natuurlijk ook altijd voor je!

Liefs, Pietertje

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2026

Hallo allemaal 

Bedankt om hier op te reageren 

Ze is gelukkig niet zwanger, maar ze wilt wel nog een keer is seks met mij hebben maar kwni of ik dat wel wil want ze is nog steeds samen met haar vriend eigenlijk gaat ze nu vreemd op haar vriend wat moet ik nu doen aan de ene kant wil ik het wel want het was wel echt lekker ik vond het leuk maar ook aan de andere kant is er samen met haar vriend en dat is eigenlijk ook erg voor hem dat we dit al is gedaan hebben achter zijn rug.

Wat zou ik doen, heeft iemand tips 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 2, 2026

is haar vriend de vriend van jou waarmee jij ook al iets hebt gedaan? je moet ermee stoppen want het is niet eerlijk tegenover haar vriend en die zal erg boos worden. maar wat zou jij ervan denken als jij een relatie hebt en die gaat met iemand anders sex hebben. ik denk dat niemand dat fijn vind.

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Anoniem2365,

Fijn om te horen dat ze geen zwanger is! Dat ze nog een keer seks met jou wilt betekent niet dat je dat moet accepteren. Als je je er niet goed over voelt dat ze vreemd gaat is juist goed. Persoonlijk zou ik niet aanraden om het nog een keer te doen, aangezien er de vorige keer bijna gedoe van is gekomen, maar ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je het echt wilt.

Ik wil je wel op het hart drukken dat je het niet puur moet doen omdat je het ‘wel lekker’ vindt. Luister asjeblieft naar wat je hart zegt.

Liefs, Pietertje

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 2, 2026

Het is eigenlijk niet alleen omdat ik het lekker vind maar heb toch ook wel gevoelens voor haar maar ja ze is met een vriend