Vraag

seks gehad

  • 20 April 2021
  • 5 reacties
  • 737 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii , ben ik weer!

ik heb dus een soort probleem

3 dagen geleden heb ik voor het eerst seks gehad met mn vriend , het was heel fijn maar hij kwam niet klaar , dus het duurde heel lang en uiteindelijk zei hij “ik ben moe” en draaide zich om en ging slapen. Ik voelde me afgewezen, is dat normaal of niet?. En wat kan ik nu het beste doen ? 
ik wil het hem niet kwalijk nemen want hij kan er ook niks aan doen dat hij niet klaar kwam en moe werd maar ik zit er gewoon heel erg mee dat hij zomaar omdraaide en ging slapen zonder nog iets tegen mij te zeggen.

ik hoor graag tips!


5 reacties

Dat moet je echt met hem bespreken

Reputatie 1
Badge

Dat moet je echt met hem bespreken

Maar hoe doe ik dat dan ? , hoe vertel ik hem dat ik me afgewezen voelde  zonder hem te kwetsen, want ik hou echt heel veel van hem en ik wil hem niet kwetsen 

Heey,

Het is inderdaad verstandig om dit met je vriend te bespreken. Als je daar nu niet mee begint, wordt het namelijk alleen maar lastiger en je blijft rondlopen met dit gevoel.

Je kunt bijvoorbeeld aan hem vragen wat hij er zelf van vond en hoe hij er naar kijkt.

Je kunt gewoon eerlijk aangeven dat je het vervelend vond dat hij zich gelijk omdraaide en ging slapen. Dat is nou eenmaal een verschil tussen mannen en vrouwen, maar je mag dat best zeggen. Geef dan aan dat je je daardoor gekwetst voelde, dat dat waarschijnlijk niet zijn intentie was, maar jij wel dat gevoel erbij kreeg.

Geef dan ook aan hoe je het graag zou zien en bespreek ook zijn verwachtingen. Dan kun je met elkaar rekening houden.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 1
Badge +1

ik zou het idd bespreken

Zoals je zelf ook al zei, het ligt natuurlijk niet aan jou. Het is gewoon heel vervelend dat hij niet klaarkwam. Maar dat is voor hem misschien nog wel het vervelendst. Misschien baalde hij er zo van dat hij zich even wilde afzonderen. Maar idd wat de anderen ook al zeggen. Bespreek dit nog wel even met elkaar. Maar gwn niet verwijtend natuurlijk.

Reageer